Aorak Skrevet August 9, 2013 Rapporter Share Skrevet August 9, 2013 Hei, Har en Nissan Primera 2006 1.6 som inntil for et par dager siden har vært utrolig stillegående. plutselig så begynte den å lave en lyd som irriterer så jeg får lyst til å ta hele bilen å kaste den til løvene i Kristiansand dyrepark. Legger ved en Youtube video av lyden. kanskje noen kan tenke seg hva det kan være. bilen har forsåvidt ellers gått 115000km å har full service historikk. Primera sound :/ - YouTube Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet August 9, 2013 Rapporter Share Skrevet August 9, 2013 Jeg klarer ikke å høre så klart på min PC, men først sjekker du naturligvis at det er olje på motoren, og at luftfilter ikke er løsna. Det kan være mere alvorlige interne problemer som som f.eks. registerkjede som skrangler. I så fall så bør du få det sjekket snarest før det blir alvorlig motorhavari. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet August 9, 2013 Rapporter Share Skrevet August 9, 2013 Noe er iallefall feil,høres ut som det er noe som er løst. Må få bilen på verksted og få sjekket den lyden var ikke bra,eg hadde ikke kjørt langt. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aorak Skrevet August 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2013 Hei. Tilbake fra Nissan nå. de sier det er et lager rett under genetratoren og 8tallet reima går i det. Kommer tilbake når det er byttet med oppdatering. takk for hjelpa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg