RS2 Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Kan vi ikke samle oss alle sammen en dag så parkerer vi utenfor stortinget og opp hele Karl Johans gate opp mot slottet å tuter kontinuelig til de brenner opp. Jeg vil ikke betale mer avgifter på bil og bensin jeg Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Bra ide, men hjelper det når vi først må invistere i høreaparat til de folka da... De hører jo bare det de vill høre.. F**n.. Men send ut info når dagen blir, så kommer jeg vettø. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Jeg er med! Når 1000 stk møter med bil må de da skjønne noe... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 haha! sifra noen dager før så vi kan bringe det vidre før det braker løs :D Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 du vet det er regler for å lage støy... man skal ike lage mer støy en man behøver......eller noe i den dur'n å stå på hornet gir deg bare et problem...men vi kanmøte opp å parkere midt i karl johan.. hekte av et dekk på hver bil som står i front....så kan alle stå bak bare.....håper det kommer over 1000 biler... ha en god dag. høhø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Originally posted by Håkon A du vet det er regler for å lage støy... man skal ike lage mer støy en man behøver......eller noe i den dur'n å stå på hornet gir deg bare et problem...men vi kanmøte opp å parkere midt i karl johan.. hekte av et dekk på hver bil som står i front....så kan alle stå bak bare.....håper det kommer over 1000 biler... ha en god dag. høhø ...og da kan vi jo bærte da! "Han foran flytter seg jo ikke......." :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Virker som en god ide.. men som med alt annet her i norge så ender det vel med at kun 20stk står å viser sin protest, mens alle andre sitter hjemme å "syter"... Er helt klart med.. men da må det vel ut i litt mer "offentlig" presse.. Leserinnlegg som sendes ut til div lokal-aviser rundt oslo området f. eks.. Alle tenkelige bilforum... Nettaviser... noen må være talsmann.. komme med ett forslag og si hva man står for osv osv... myyye jobb skal det bli tatt seriøst tror jeg.. men klart.. ett par 1000 biler som kjører "kjør sakte" aksjon (så får vi vist hvor bra det blir med 50km/h grense på motorveien også) inn mot oslo .. (samlig på hver av innfartsveiene til oslo.. ) for så å samles inn mot oslo sentrum, for totalt kaos, for videre å tråkkle seg inn mot karl Johan, og stoppe der... hvor samtlige har "NEI til høyere avgifter på bilhold" (eller no) i vinduet.. bør funke litt kanskje.. når første bil i rekken når ut av krysset ved slottet får man tilfeldigvis "stopp"... og da blir alle bilene stående fast, i en stoooor lang hale helt ned på motorveien... DET hadde gjort seg det :D ALLE som er på gatebil er vel potensielle til å være med på dette... og bare de lager jo mer enn nok kaos i seg selv, midt utpå bondelandet... Bare så kjipt at man ikke klarer seg uten bil, for det klart beste hadde vært å rydde veiene for biler... ingen taxi'er ... INGEN ting.. bare kollektivt .. (all varetransport med toget osv.. ) en hel uke.. så skulle man sett hvor til helvete alt hadde gått.. men det er uansett hvor mye det hadde hjulpet, 100% umulig i dette vakre langstrakte land... i Frankrike derimot... Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Det kan jo ikke være umulig å få til noe sånt... Samle så mange som mulig og stå på Karl Johan. fucku Har vært mye prat om å gjøre dette på VGD og Autofil-forumet, men kanskje vi på Bilforumet.net kunne vist at vi ikke bare har det i kjeften....:rolleyes: Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Originally posted by RS2 Kan vi ikke samle oss alle sammen en dag så parkerer vi utenfor stortinget og opp hele Karl Johans gate opp mot slottet å tuter kontinuelig til de brenner opp. Jeg vil ikke betale mer avgifter på bil og bensin jeg Detta er sånt bråk jeg støtter opp om :D :D :D Jeg er klar med kompressor hornet i Kadetten :D :D :D Era PS! Det funka på han som ikke overholdt vikeplikta her i stad hehehe :D :D :D Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 tuta mi funker ikke så jeg kan nok ikke.. men bilen min gir 93 DB på 4500 omdreininger.. kan ruse motoren jeg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Originally posted by Mats`ern tuta mi funker ikke så jeg kan nok ikke.. men bilen min gir 93 DB på 4500 omdreininger.. kan ruse motoren jeg :P ...105 dB v/5000 omdr :D :D :D :D :D :D Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Originally posted by Mats`ern tuta mi funker ikke så jeg kan nok ikke.. men bilen min gir 93 DB på 4500 omdreininger.. kan ruse motoren jeg :P Hehehe Min lille Brune har 100DB over panseret v/5000rpm og enda mer ut bak :D :D :D Flerrer så flott når gassen slippes atte ;) Men kompressor hornet i nutter bråker skikkelig heftig hihihi Spørs om purken er like impa..... Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Onde tanker dannes ..... hirrr hirrrr :rolleyes: La meg se ....... Stortingets garasjeanlegg till 40 skattebetalende mill har bare en utgang er det ikke sååååå ? Hmmmm...... Hmmmmm..... Tjipt om 40 biler fikk motorstopp akkurat DER når alle barna skulle hjem ? Hirrr.... Hirrr.... :D Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Originally posted by Gringo Onde tanker dannes ..... hirrr hirrrr :rolleyes: La meg se ....... Stortingets garasjeanlegg till 40 skattebetalende mill har bare en utgang er det ikke sååååå ? Hmmmm...... Hmmmmm..... Tjipt om 40 biler fikk motorstopp akkurat DER når alle barna skulle hjem ? Hirrr.... Hirrr.... :D Hehehehe Detta begynner og likne no nå liker jeg meg her hehehe. Stiller opp igjen jeg gitt. Tenk og se tryne på de da når de skal hjem :roll: Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Originally posted by RS2 Kan vi ikke samle oss alle sammen en dag så parkerer vi utenfor stortinget og opp hele Karl Johans gate opp mot slottet å tuter kontinuelig til de brenner opp. Jeg vil ikke betale mer avgifter på bil og bensin jeg Det gir ingen effekt før stortingsgarasjen blokkeres.. Gjerne av 20-30 vrak som er sveisa sammen med kjetting, og hjulene fjernet og dørene låst.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg