Rozar Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Hmm... da leder jeg foreløpig.. ;) Målte A3'n min til 117,8db på 7000 o/min (uten belastning).. 3 meter ifra bilen, på skrått bak.. Angrer litt for at jeg aldri har testet støy på 3000.. Har bygd om eksosanlegget slik at det er mindre støy nå... Med vennlig hilsen Roy G. Hansen Audi RS3 '97 Siter ________________ mvh. Roy G. Hansen Audi RS3 '97 http://members.cardomain.com/rozar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Oktober 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Kan ikke dere som er på alle andre forumer oxo bare legge ut en tråd til denne a så ser vi hvordan de reagerer?? Hva hadde VG og Dagbladet sagt viss vi spurte om en anonse på dette? Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 kanke alle plukke av støy demper ting på eksosen da?? det kan bråke bra ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Jeg har vel ikke akkurat lappen helt ennå (ikke lenge til) men jeg kan stille opp med DBSen min og fjerte (190dB) :D Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Det beste forslaget synes jeg er å blokkere stortingsgarasjen... Alle får nok en parkeringsbot hver, og taueselskapene kommer til å gå i skytteltrafikk... Men absolutt en morsom tanke!!! Gjelder å ikke være i nærheten av bilen sin da... og så må alle bilene ha klistremerker med f.eks "senk avgiftene nå!!" eller .no:D Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Originally posted by suggen Det beste forslaget synes jeg er å blokkere stortingsgarasjen... Alle får nok en parkeringsbot hver, og taueselskapene kommer til å gå i skytteltrafikk... Men absolutt en morsom tanke!!! Gjelder å ikke være i nærheten av bilen sin da... og så må alle bilene ha klistremerker med f.eks "senk avgiftene nå!!" eller .no:D Jeg er med på den, og 'å stå nedover Kral Johan å tute. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Originally posted by Calib'R Jeg er med på den, og 'å stå nedover Kral Johan å tute. Jeg frykter ærlig talt at dere steller dere i Karl Johan, og føkker opp.. Saken er den at det heller vil SKADE deres sak enn å fremme den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Det viktigste er AT det protesteres, ikke hvordan det gjøres. Ved å sperre stortingsgarasjen skulle det ikke forundre meg om "øvrigheta" ser på det som et attentatforsøk :( Og bruker virkemidler deretter. En ekstremt saktegående kortesje rundt og rundt Karl-Johan og Sortinget er nok best og mer realistisk gjennomførbart. Ikke er det særlig vanskelig heller ;) Det er jo 30-sone der nå, og ingen kan da hindre deg i å kjøre 20 km/t. I tillegg kan man jo slippe over fotgjengere, kvele bilen, pungtere, gå tom for bensin er heller ikke forbudt i dette området, ha motorproblemer osv. Er man mer enn 30 biler som gjør dette, blir dette i tillegg til vanlig trafikk for mye for veiene der nede og vi har ett komplett trafikk-kaos uten at noen kan ta de som startet :D My 0,02 $ Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Originally posted by Corvette Jeg frykter ærlig talt at dere steller dere i Karl Johan, og føkker opp.. Saken er den at det heller vil SKADE deres sak enn å fremme den. All pr er god pr.... Enig at å blokkere stortingsgarasjen er drøyt men som loppa sier ingen kan hindre oss å å følge fartsgrensene rundt i oslo og tilfeldigvis kvele motoren en gang i blandt... tror fort endel biler herifra kan lage kaos f.eks i nærheten av stortingsgarasjen når politikerene skal hjem:D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 avgiftene er så høye at det virker som om politikerne vil at vi skal kjøre rundt i 80 tallets vrak..altså kan vi stille opp med et gammelt vrak hver. kjøre rundt i sentrumen i 20 kmt og slipper ut så mye eksos at hele sentrumen blir kvalt ....... Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 jeg har en gammel sierra som jeg kan ordne litt hull i eksosanlegget på. ;) Støtter dere gjerne med to biler om jeg finner sjåfør til den. :D Men dette må organiseres dager på forhånd. Så det ikke blir et spontant "møte". Jeg f.eks har ikke vinterdekk på bilen min og må ordne "alternativ" rute til oslo. Men det lar seg gjøres. :op stå på lol lol Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg