Gå til innhold

Protest

Ranger emnet

RS2

Anbefalte innlegg

Hmm... da leder jeg foreløpig.. ;)

Målte A3'n min til 117,8db på 7000 o/min (uten belastning).. 3 meter ifra bilen, på skrått bak..

Angrer litt for at jeg aldri har testet støy på 3000..

Har bygd om eksosanlegget slik at det er mindre støy nå...

Med vennlig hilsen

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

mvh.

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

http://members.cardomain.com/rozar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste forslaget synes jeg er å blokkere stortingsgarasjen... Alle får nok en parkeringsbot hver, og taueselskapene kommer til å gå i skytteltrafikk... Men absolutt en morsom tanke!!! Gjelder å ikke være i nærheten av bilen sin da... og så må alle bilene ha klistremerker med f.eks "senk avgiftene nå!!" eller .no:D

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by suggen

Det beste forslaget synes jeg er å blokkere stortingsgarasjen... Alle får nok en parkeringsbot hver, og taueselskapene kommer til å gå i skytteltrafikk... Men absolutt en morsom tanke!!! Gjelder å ikke være i nærheten av bilen sin da... og så må alle bilene ha klistremerker med f.eks "senk avgiftene nå!!" eller .no:D

Jeg er med på den,

og 'å stå nedover Kral Johan å tute.

BRENN !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Calib'R

Jeg er med på den,

og 'å stå nedover Kral Johan å tute.

Jeg frykter ærlig talt at dere steller dere i Karl Johan, og føkker opp..

Saken er den at det heller vil SKADE deres sak enn å fremme den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er AT det protesteres, ikke hvordan det gjøres.

Ved å sperre stortingsgarasjen skulle det ikke forundre meg om "øvrigheta" ser på det som et attentatforsøk :( Og bruker virkemidler deretter. En ekstremt saktegående kortesje rundt og rundt Karl-Johan og Sortinget er nok best og mer realistisk gjennomførbart. Ikke er det særlig vanskelig heller ;)

Det er jo 30-sone der nå, og ingen kan da hindre deg i å kjøre 20 km/t. I tillegg kan man jo slippe over fotgjengere, kvele bilen, pungtere, gå tom for bensin er heller ikke forbudt i dette området, ha motorproblemer osv.

Er man mer enn 30 biler som gjør dette, blir dette i tillegg til vanlig trafikk for mye for veiene der nede og vi har ett komplett trafikk-kaos uten at noen kan ta de som startet :D

My 0,02 $

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Corvette

Jeg frykter ærlig talt at dere steller dere i Karl Johan, og føkker opp..

Saken er den at det heller vil SKADE deres sak enn å fremme den.

All pr er god pr....

Enig at å blokkere stortingsgarasjen er drøyt men som loppa sier ingen kan hindre oss å å følge fartsgrensene rundt i oslo

og tilfeldigvis kvele motoren en gang i blandt...

tror fort endel biler herifra kan lage kaos f.eks i nærheten av stortingsgarasjen når politikerene skal hjem:D

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en gammel sierra som jeg kan ordne litt hull i eksosanlegget på. ;) Støtter dere gjerne med to biler om jeg finner sjåfør til den. :D Men dette må organiseres dager på forhånd. Så det ikke blir et spontant "møte". Jeg f.eks har ikke vinterdekk på bilen min og må ordne "alternativ" rute til oslo.

Men det lar seg gjøres. :op stå på lol lol

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider