MacPhisto Skrevet August 9, 2013 Rapporter Share Skrevet August 9, 2013 Hei Har i dag den orginale Simens VDO spilleren med nav i bilen, men jeg har så dårlig mottag på FM bandet at jeg heller synger selv, og da er det ille!! Har forsøkt å bytte ut pisken, tatt av kontakter og renset dem, men ingenting hjelper... Tenkte derfor å bytte ut hele dritten med en DAB radio, er det noen som har erfaringer med dette? Fungerer DAB? Kjører daglig fra Kongsvinger til Oslo og er litt avhengig av selskap i radioen... Har lyst på en unit som fungerer med bilens rattstyring, jeg har ikke noe problem med å bytte ut orginalantennen men alle dabantenner jeg ser er stor sett sånn man fester på vinduet??? Kan da umulig være optimalt! Hadde vært fint med en dobbel din med ta på skjerm og navigasjon. Finnes det noen som kan noe om montering av DAB i bil? Ser at Autolyd har satt spikern i døra og dro med seg G. Myhren også, finnes det andre montører?? piddien reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet August 9, 2013 Rapporter Share Skrevet August 9, 2013 (endret) På FM kan du få støy når det er dårlig signal. Med DAB får du total stillhet, Jeg har prøvd DAB i nyere Passat Oslo-Lillehammer et par ganger, men har slått over til FM igjen. Edit: Mulig jeg har trukket mine konklusjoner for raskt siden jeg er noe prinsipielt negativ til DAB. -- Endret August 9, 2013 av Bwana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 12, 2013 Rapporter Share Skrevet August 12, 2013 Fungerer fint med en skikkelig antenne. Åssen bil er det du skal ha ny spiller i?? Litt greit å vite hvis vi skal linke deg til noe som passer ;) Ps, du har postet i feil del av forumet, du har postet under bilstereoprosjekter, men skulle vel postet i bilstereo ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg