TeamOctaneRacing Skrevet August 11, 2013 Rapporter Share Skrevet August 11, 2013 hei skal handle ny bil til neste uke da min blir donert som delebil, en venn av meg har kjøpt en passelat 95mod og vil ha nye seter lurte på om de fra Audi 100 c4 vil passe? vet ikke helt om dette er riktig plass og legge det ut på men hey jeg prøver :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet August 11, 2013 Rapporter Share Skrevet August 11, 2013 Skal bli godt at bilen min får seg en ny kjærlig eier! :D Etter hva jeg har forstått så går de ikke overends desverre, har fundert litt rundt det selv, men aldri fått bekreftet noe :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamOctaneRacing Skrevet August 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2013 hehe åjada den får et godt liv her den med myye kjærlighet. blir godt med en bil som sviver som an skal og ikke smeller og vekker halve slettheia og er dau som en feit julegris i ovnen. har hørt at golf 3 seter skal passe men vanskelig og få tak i sportseter(orginale) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg