kalran Skrevet August 14, 2013 Rapporter Share Skrevet August 14, 2013 Heisann folkens! Ny på forumet, og en relativt fersk Volvoentusiast. Har kjøpt meg en S40 2007mod. Er meget fornøyd med kjøpet, men der er få multimedia-enheter installert. Har ikke muligheter til å koble telefonen til, noe som jeg anser som viktig, i og med at jeg vil ha spotify\musikk i bilen, uten å måtte bruke CD-plate. Det er heller ikke High Performance Sound System installert. Nå vet jeg at verksted kan installere integrert bluetooth i bilen, og øvrige muligheter, men hadde litt lyst å se ann mulighetene til å gjøre noe selv. Fins der enkle oppsett for å få AUX i bilen? Eventuelt en enkel bluetooth-enhet, eller USB-tilkobling til telefonen? Navn på varer eller linker er satt pris på :-) I utgangspunktet vil jeg bare ha den muligheten å spille av musikk via. telefonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Januar 31, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2014 Du må montere enten ein grom adapter, eller ein adapter frå Dension. http://www.gromaudio.com/store/most_adapters/grom-mst3_android_bluetooth_for_volvo_s40_60_v50_xc90_single_cd_06-13.html Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrannMann16 Skrevet Januar 31, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2014 Trur du bi å få prob me det skulle bygge stereo i min volvo s40 06 mod men vart til eg kjøpt overgang fra volvo sine kabler te vanelig speller å handle ny midtkonsoll å tilpasse den så bare sett i org te eventuelt salg vidre. Er dårlig stelt med muligheter før alt er i en kabel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg