Espen Solheim Skrevet Oktober 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Når eg skreiv det innlegget ovenfor her kom dette opp, men når eg går ut herfra og inn igjen er innlegget normalt igjen. Eg ser eg har kvote på hvor mange mb med bilder eg kan laste opp, hvor lenge går det før eg får ny kvote? Her er det som står om kvote: Du har brukt 12.62MB av din 31.25MB totale opplastingskvote (Maks størrelse for enkeltfil: 2MB) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Nå da gutar? :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Oktober 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Ja nå virke det her, kjempebra jobbet :-) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Vi driver å setteropp videresending for direktelenkene til hver enkel post. Så det var derfor vi føkka opp ting. Var ikke helt klar over det før jeg fikk SMS av Quattro73 :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Er det noen gang noen som har giddi å brukt stjernerating i toppen her? Eller del på FB osv? Vurderer å fjerne/flytte det. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Oktober 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Eg har aldri brukt noen av de funksjoneneog kommer nok aldri til og bruke det heller :-) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Er det noen gang noen som har giddi å brukt stjernerating i toppen her? Eller del på FB osv? Vurderer å fjerne/flytte det. På dev.bf.no testet vi en funksjon som "dette er det beste svaret". Det hadde sikkert blitt mer brukt enn stjerner? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Oktober 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Hvor bor folk ? Har info om hvor folk bor blitt borte fra profilene? Bare noen få som har Location: under avatar-bildet. Vises ikke i profil ved mouse-over. Måtte selv legge inn bosted på nytt. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Alles bosted og fylke har blitt med fra den gamle SWen, men det er kommet et nytt felt som i default er tomt - altså Location ;) Er denne som vises under avataren, hvor folk bor er derfor blitt borte :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Oktober 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Hadde vel ikke trengt og stå location det hadde vel holdt med kun stedsnavnet :-) :offtopic Ein ting eg lurer litt på er hvor eg får vanlig smilefjes?, eg får kun disse som beveger på seg. Er det mulig og ordne sånn att når man trykker :-) så blir det automatisk til smilefjes, slik det gjør på fjesboka? Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Oktober 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Er det noen gang noen som har giddi å brukt stjernerating i toppen her? Eller del på FB osv? Vurderer å fjerne/flytte det. Me må beholde stjerneratinga. Viss nokon får lite svar i ein bildetråd eller ein anna tråd. Så går det å sjå om folk sett pris på den tråden allikevel. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Hadde vel ikke trengt og stå location det hadde vel holdt med kun stedsnavnet :-) :offtopic Ein ting eg lurer litt på er hvor eg får vanlig smilefjes?, eg får kun disse som beveger på seg. Er det mulig og ordne sånn att når man trykker :-) så blir det automatisk til smilefjes, slik det gjør på fjesboka? : ) (uten mellomrom blir) :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Oktober 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Nå har vist sitatet i firefox flytta seg til ei smale stripe på sida av innlegget. Dette er igjen avhengig av zooming. Edit: Det er vist i orden nå. Men kanskje det hadde vore ein fordel med litt svartare skrift på siter, rediger, og report. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Oktober 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2013 : ) (uten mellomrom blir) :) :) ok da kan eg slutte og bruke :-) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Hadde vel ikke trengt og stå location det hadde vel holdt med kun stedsnavnet :-) Agree :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg