Marius Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Rimelig sikker greier hente tilbake all bostedinfo. :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Oktober 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2013 Hei, nå får eg ikke scrolle noen plass inne på forumet?, eg måtte ned i 50% på størrelsen for og poste dette innlegget. Edit:nå virker det igjen Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2013 Jeg løste det ved å bruke tab-knappen ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Oktober 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2013 Hos meg bare begynte det og virke av seg selv :) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2013 Her også ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Oktober 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2013 Eg syns knappane for siter, report, rediger, like og dislike er litt for svake. Dei gå nesten i ett med den kvite bakgrunnen. Skrifta på Siter, rediger og report går også litt i ett med den blågråe bakgrunnen når eg skal redigere eit innlegg. Og så lurar eg på kva som er meininga med den dislikeknappen. Er det for å mislike att andre brukarar har problem med bilen? Eg meinar dislike knappen gir muleghet til å mobbe andre brukarar. Ein brukar kan då mislike fleire innlegg og trådar frå ein annan brukar. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet November 1, 2013 Rapporter Share Skrevet November 1, 2013 Jeg blir logget av HELE tiden, selv om jeg logger inn med "Husk meg". Dette skjer på iPhone, iPad, laptop og stasjonærmaskin... :-) Plagsomt! :p (Det skjedde etter at jeg byttet passord) Ellers, så står det "Lorem ipsum dipsum hipsum" på tekstboksene rundt innloggingsvinduet! :p Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet November 1, 2013 Rapporter Share Skrevet November 1, 2013 "alt" nokså normalt her.................... Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 20, 2013 Rapporter Share Skrevet November 20, 2013 Valgmulighetene hva angår farge og tekst er ikke tilgjengelig på iPad når jeg skal svare på ett innlegg :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 21, 2013 Rapporter Share Skrevet November 21, 2013 Eg syns knappane for siter, report, rediger, like og dislike er litt for svake. Dei gå nesten i ett med den kvite bakgrunnen. Skrifta på Siter, rediger og report går også litt i ett med den blågråe bakgrunnen når eg skal redigere eit innlegg. Enig. Marius, er det mulig å gjøre teksten noe mørkere da den er veldig difus som den er. Actros 8x8 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet November 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2013 Tanken bak den lyse teksten er at innholdet (innholdet) skal syntes best. Men det finnes kanskje en mellomting :DI går ble forumet 50% raskere. Noen som merka det? Kommer nok til å bli enda 50% raskere om litt :D Actros 8x8 og Quattro73 reagerte på dette 2 Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 23, 2013 Rapporter Share Skrevet November 23, 2013 Har ikke tenkt over det, men når du sier det så kan det nok stemme :D Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2013 Funker ikke for alt i verden å sitere et innlegg... IE11, Win 7, 64Bit... Trykker jeg på "siter" får jeg kun den vanlige svar-framen uten sitatet. Og vanlig cut 'n paste med (quote="enellerannen"] [/quote) rundt viser bare "quote" og ikke brukernavnet.. ergo kan en heller ikke dele opp sitatet og besvare litt pirkete.. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2013 Prøvd om det er likt med annen nettleser? Har selv Win7, 64b og er helt ok her, bruker da Mozilla eller Opera. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2013 Denne er skrevet med bruk av sitat-knappen, Quattro73.. Ser du hvor bra den funker? :p Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg