Bwana Skrevet Desember 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2013 Denne er skrevet med bruk av sitat-knappen, Quattro73.. Ser du hvor bra den funker? :p Jeg har ikke sett problemet Bruker Firefox - på flere PC'er, både Windows og linux Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Desember 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2013 Eg har også det problemet med sitering i Internett Explorer. I Firefox er alt i orden, operativsystemet er Vista. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Desember 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2013 Denne er skrevet med bruk av sitat-knappen, Quattro73.. Ser du hvor bra den funker? :p Har rapportert det til utvikleren :D Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2013 Noen andre som får slik menylinje? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2013 Ja, samme problem her Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2013 Marius, da er det definitivt en bug her ;) Ser også at funksjonen nye innlegg ikke er tilstede før man er innlogget, noe som er dumt. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Desember 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2013 Min menylinje ser slik ut: jeg har normalt vindu smalere enn ca 1100 pixels, så da forsvinner Forum feltet. Om jeg øker bredden til 1200 så kommer Forum frem, og da på linje med de andre.. (bruker Firefox) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Desember 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2013 Noen andre som får slik menylinje? Ja, det er uavhengig av zoom. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2013 Og atter en gang er dette skrevet med bruk av "sitat"-knappen. Er det et sitat av Marius her trenger jeg nye briller..:p Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2013 Og atter en gang er dette skrevet med bruk av "sitat"-knappen. Er det et sitat av Marius her trenger jeg nye briller..:p Hvilken nettleser bruker du? Jeg har samme problem med menylinjen, zoomer jeg inn forsvinner "forum", men jeg mangler "ubesvarte tråder" :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2013 Siste IE. Win 7. Eneste forumet det ikke funker på. Sitatknappen tar meg bare til "hurtigsvar"-menyen nederst.. uten å ta med sitatet. Siterknappens egenskaper sier jo bare "reply post" også.. ikke "quote post".. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2013 Siste IE. Win 7. Eneste forumet det ikke funker på. Sitatknappen tar meg bare til "hurtigsvar"-menyen nederst.. uten å ta med sitatet. Siterknappens egenskaper sier jo bare "reply post" også.. ikke "quote post".. Prøvde nå med IE selv, da oppstår problemet som du har. Dette er ikke skrevet med IE. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2013 Ah. :) Da var jeg ikke alene om det, ihvertfall.. :) Godt nyttår til alle her inne. Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2014 Får ikke lagt inn bilde i innlegg, bildet er på 1,75mb og får opp denne feilen "413 Request Entity Too Large" Får feilen både i IE og Google Chrome. La også merke til en annen ting nå, får ikke limt inn en tekst fra utklippstavla i innlegg, gjeler IE, i Chrome fungerer det som det skal. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2014 Jobber med de siste problemene. Men de er ikke så lette å finne ut av som de andre :D Jesper1201, Turboed1 og Espen Solheim reagerte på dette 3 Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg