Quattro73 Skrevet Januar 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2014 Når man trykker på "kontakt oss" (http://www.bilforumet.no/index.php?app=contactus) kommer man til en side der det står: Beklager, men det der fant vi ikke! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Januar 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2014 Har problemer med å starte ny tråd ved bruk av mobil, tablet går det helt fint, men med mobilen kommer det ikke opp, tips til hvordan eg får til dette?:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Januar 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2014 Eg får noen problemer med bilder i trådene her på forumet det som skjer er att i stedet for deler av bilde får eg tett i tett med +++ tegn med bakgrunnsfarge, er det noen andre som har samme problem?. Ein annen ting er linken til skruvat reklamen der kommer det opp beklager fant den ikke. Eg bruker Windows 8.1 og intetnett explorer Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2014 Eg får noen problemer med bilder i trådene her på forumet det som skjer er att i stedet for deler av bilde får eg tett i tett med +++ tegn med bakgrunnsfarge, er det noen andre som har samme problem?. Ein annen ting er linken til skruvat reklamen der kommer det opp beklager fant den ikke. Eg bruker Windows 8.1 og intetnett explorer Får du opp, det der fant vi ikke når du trykker på Skruvat linken? Kan du ta screenshot når bildene ikke funker og laste opp? :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2014 Har problemer med å starte ny tråd ved bruk av mobil, tablet går det helt fint, men med mobilen kommer det ikke opp, tips til hvordan eg får til dette?:-) Finner du ikke 'start ny tråd' knappen? Er den ikke i bunnen heller? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2014 Når man trykker på "kontakt oss" (http://www.bilforumet.no/index.php?app=contactus) kommer man til en side der det står: Beklager, men det der fant vi ikke! Denne er fiksa nå :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Januar 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2014 Feilen med bildene kommer med jevne mellomrom og eg skal ta bilde neste gang det hender, det nytter ikke og oppdatere heller når det er feil på bildene. Linken til skruvat er i orden igjen nå Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Januar 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2014 Nei står ikke på topp eller bunn, har prøvd i timavis på nattevaktene men finner det ingen plass, får ikke opp att eg kan laga ny tråd uansett. Og ett anna problem, når du søker bilforumet.no med mobil, så kommer du jo til den framsiden, så trykker du nytt innhold, så kommer du direkte til nyheter, så da må eg trykka nytt innhold en gang til og eg kommer til nytt innhold, er barre ett problem når du er på den første startsida. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Januar 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2014 Sånn ser det ut når eg får feil på bilder, det skjedde igjen i dag men om eg venter ei stund og går inn på igjen så pleier det og ordne seg :) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Januar 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2014 Hei, på bilde opplastingen står det 10mb er maks på hver enkelt fil men eg får feilmelding på filer over 2mb :) . Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2014 ...og jeg kan stadig sitere meg blå uten at jeg får med sitatet når jeg skal svare på noe i forumet, noe som gjør postinga ganske så håpløs. Jeg kan da ikke være eneste som sliter på forumet med Win7 med siste IE her..? Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Januar 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2014 Kan ikke poste pa min desktop m/ Win 7 - prover pa denne laptop m/Vista... Ja, tydeligvis virker det pa denne laptopen m/Vista..... Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2014 Nei står ikke på topp eller bunn, har prøvd i timavis på nattevaktene men finner det ingen plass, får ikke opp att eg kan laga ny tråd uansett. Og ett anna problem, når du søker bilforumet.no med mobil, så kommer du jo til den framsiden, så trykker du nytt innhold, så kommer du direkte til nyheter, så da må eg trykka nytt innhold en gang til og eg kommer til nytt innhold, er barre ett problem når du er på den første startsida. Hvilken telefon har du? Funker på Android Nexus 5. Noen andre som har samme problemet? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Januar 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2014 Har sony xperia z, men prøvd på samsung s4, samma problemet der, imenst android tablet fyngerer fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2014 Har sony xperia z, men prøvd på samsung s4, samma problemet der, imenst android tablet fyngerer fint. Dama har S4. Skal sjekke opp ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg