Ådne95 Skrevet September 11, 2013 Rapporter Share Skrevet September 11, 2013 liker det nye designet godt! ingen direkte bug, men savner en "mine-innlegg" funksjon, som i andre forum, for eksempel mopedportalen om noen skulle kjenne til systemet der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet September 11, 2013 Rapporter Share Skrevet September 11, 2013 (endret) Det fins, men "mine innlegg" er gjemt litt vekk. Det er ein logo oppe til høgre med ein person i, den går til profilen din. Viss du trykkar på profilikonet, så får du opp nokre alternativ, som min profil, mitt innhold, kopntrollpanel... Under mitt innhold har du mine innlegg. Ellers så kan du gå inn på profilen din. Under brukarnavnet ditt kan du trykke på Finn mine innlegg & tråder. Eller så har du det blåe felte litt ned på profilen din der det står: Status, Likes, Friends, Emner, Innlegg Awards, Stat. Der kan du klikke på emner eller innlegg. Edit: Det er vist også blanding av engelsk og norsk på profilen også. Og Awards på den blåe linja oppe på sida førar bare til ei feilmelding. Endret September 11, 2013 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2013 (endret) liker det nye designet godt! ingen direkte bug, men savner en "mine-innlegg" funksjon, som i andre forum, for eksempel mopedportalen om noen skulle kjenne til systemet der :) Jeg er enig. Skal gjøre dette bedre :D Jeg er på mopedportalen jeg da :D Endret September 11, 2013 av marius Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2013 Det fins, men "mine innlegg" er gjemt litt vekk. Det er ein logo oppe til høgre med ein person i, den går til profilen din. Viss du trykkar på profilikonet, så får du opp nokre alternativ, som min profil, mitt innhold, kopntrollpanel... Under mitt innhold har du mine innlegg. Ellers så kan du gå inn på profilen din. Under brukarnavnet ditt kan du trykke på Finn mine innlegg & tråder. Eller så har du det blåe felte litt ned på profilen din der det står: Status, Likes, Friends, Emner, Innlegg Awards, Stat. Der kan du klikke på emner eller innlegg. Edit: Det er vist også blanding av engelsk og norsk på profilen også. Og Awards på den blåe linja oppe på sida førar bare til ei feilmelding. Takk for feedback :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet September 30, 2013 Rapporter Share Skrevet September 30, 2013 Ingen "LIKER" knapp å finne............................ Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2013 Ingen "LIKER" knapp å finne............................ Det kommer veldig snart :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 30, 2013 Rapporter Share Skrevet September 30, 2013 Liker ;) Bug 1; Rediger innlegg syns ikke på mobil. Bug 2; I kontrollpanet og varsler er engelsk og norsk blandet hulter til bulter. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet September 30, 2013 Rapporter Share Skrevet September 30, 2013 På ubesvarte tråder står det ikke hva som er hvor mange visninger tråden har, når eg går inn på de som har null visninger kommer det ikke opp att eg har sett på tråden. Ein annen ting er att når eg har sett på ein av innleggene som er på nytt innhold så forsvinner den men det skal vel kanskje være slik?. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 30, 2013 Rapporter Share Skrevet September 30, 2013 Ett litt irriterende problem. Linja flytter seg opp/ned med siden, blir på en måte sittende fast på samme sted. Skjer vær gang jeg skal svare på ett innlegg med ipad'en i liggende posisjon. Også nå :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Oktober 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Det går vist å swipe mobilmenyen til sides nå. Kanskje nokon andre kan sjekke det for å være sikker. Alt som er til høgre for Notifications på den blåe linja oppe på sida viser ikkje på mobilen, eg kjem derfor ikkje inn på profilen og innboksen via mobilen. Eg prøvde å zoome ut, men då kom det bare to kvite felt på begge sider av skjermen. Det er wp8, 4,5 tommar skjerm, oppløysinga huskar du kanskje, eller så kan eg gå tilbake å finne det igjen. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Oktober 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Tittel på sider bør ha navnet "Bilforumet" først. Slik det er nå så har f.eks. forsiden title: Home og side med nye innlegg: "Nytt innhold - Forumforside". Bør være "Bilforumet - Nytt innhold" -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Det går vist å swipe mobilmenyen til sides nå. Kanskje nokon andre kan sjekke det for å være sikker. Alt som er til høgre for Notifications på den blåe linja oppe på sida viser ikkje på mobilen, eg kjem derfor ikkje inn på profilen og innboksen via mobilen. Eg prøvde å zoome ut, men då kom det bare to kvite felt på begge sider av skjermen. Det er wp8, 4,5 tommar skjerm, oppløysinga huskar du kanskje, eller så kan eg gå tilbake å finne det igjen. Har ikke plass til alt der. Men skal få gjort det tilgjengelig. Det er rett og slett bare feil at man ikke får sett det på mobilversjonen :D Fikses Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Mangler mellomrom mellom brukernavn, se bilde. Også i funksjonene under moderator control panel er det stort sett engelsk tekst, og litt norsk. Har også letet litt men finner ikke forumreglene Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Kjøp & Salg linken fra forsiden leder rett til "Felg & Dekk" ikke til Kjøp&Salg forside :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Oktober 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Når eg går på Notifications og trykker på link til tråden det har kommet svar på får eg opp ei side der det står att eg ikke har tilgang, kan ta bilde om du trenger,sånn som det er nå må eg leite opp tråden som det har kommet svar på for og se svar da eg ikke kommer inn på tråden gjennom linken. Edit:her er det som kommer opp: Sorry, you don't have permission for that! [#10CCS3] You do not have permission to view this page. Nyttige lenker •Vår hjelpedokumentasjon. •Kontakt forumets administrator Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg