Marius Skrevet Oktober 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2013 Logger inn - trykker på "NYTT INNHOLD" - gir ingen resultat - trykker på "NYTT INNHOLD" en gang til og vips så er det plutselig noe nytt likevel! = skulle være nok å trykke en gang.... Prøv å gå inn å trykk på 'merk som lest' hvor som helst i et forum. Se om det begynner å funke da. Er en bug jeg tror jeg får fiksa. http://snag.gy/zEKoL.jpg Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Oktober 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2013 Nå kan eg lese heile meldingene i inbox :thumb , håper dette med att linkene inne på Notifications ikke virker også blir fikset står att eg ikke har tillatelse til og utføre denne handlingen. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Oktober 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2013 beklager, ingen forskjell Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Nå funker det for meg. Det var en meny som ikke kom opp her. Men nå kommer den opp. Gjør det her. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
testmarius Skrevet Oktober 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Nå skal de fleste bugs være fikset. Hilsen en testbruker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Oktober 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Ikke dette med linken på Notifications, hadde vært bedre om man hadde blitt sendt direkte inn på tråden i stedet for og bli sendt til den siden der det ligger link til tråden. Ellers virker alt fint nå :-) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Oktober 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Nå funker det for meg. Det var en meny som ikke kom opp her. Men nå kommer den opp. Gjør det her. Nytter ikke det............................. Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Ikke dette med linken på Notifications, hadde vært bedre om man hadde blitt sendt direkte inn på tråden i stedet for og bli sendt til den siden der det ligger link til tråden. Ellers virker alt fint nå :-) Jepp. Det merka jeg selv nå. Jeg fikk dessuten: no permission.. selv om jeg er admin.. haha Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Nytter ikke det............................. Utdyb litt. Ser du ikke menyen eller skjer det ikkeno når du trykker på det? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Ikke dette med linken på Notifications, hadde vært bedre om man hadde blitt sendt direkte inn på tråden i stedet for og bli sendt til den siden der det ligger link til tråden. Ellers virker alt fint nå :-) Sån da var det fiksa og :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Oktober 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Jepp nå virker det, du gjør ein god jobb :-) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Jepp nå virker det, du gjør ein god jobb :-) Hehe takk. Har så vidt begynt. Kommer mere godsaker snart. ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Oktober 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2013 Utdyb litt. Ser du ikke menyen eller skjer det ikkeno når du trykker på det? Ser alt og gjør som du skriver og viser i screen shot i post #64. Jeg "save'r" og det ser ut som ting skjer / oppdateres, men det viser seg ting er likevel som før.......................... Ikke så mye å bry seg om, jeg bare trykker 2 ganger. Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Mangler mellomrom mellom brukernavn, samt er litt usystematisk. Eller er det bare hos meg? ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Oktober 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2013 I min prosjekttråd har enkelte bilder sluttet å vises slik de skal og det ligger bare en link igjen. Dette kom etter "oppdateringen" av bilforumet, og jeg lurer på hva grunnen til dette er. Bildene har alltid virket som de skal men ikke nå lenger. Her har vi et eksempel: Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg