Lhp86 Skrevet August 14, 2013 Rapporter Share Skrevet August 14, 2013 Hei! Er det noen som vet hva disse felgene heter?? :) Eventuelt pris, hvor de kan kjøpes eller noe?? Hilsen uvitende jente :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ti Skrevet August 14, 2013 Rapporter Share Skrevet August 14, 2013 (endret) Ser ut som Lorinser LM-5. Autoroyal.no Lorinser RS8 felg sølv, 8,5x19" Usikker om de er i salg ennå, om ikke, eBay er din venn i nøden. Endret August 14, 2013 av xr4ti Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lhp86 Skrevet August 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2013 Tusen takk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 14, 2013 Rapporter Share Skrevet August 14, 2013 Stemmer at det er Lorinser LM5, men linken er feil ;) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lhp86 Skrevet August 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2013 Fant de på nett. Men er det noen måte jeg kan sjekke om de jeg har er ekte eller kopi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 14, 2013 Rapporter Share Skrevet August 14, 2013 Da må du snu felgen å se etter preging/stempling i en av eikene. Det vil nok stå høyde og bredde, kanskje boltsirkel og navn+modell hvis de er ekte. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lhp86 Skrevet August 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2013 Ok. Takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ti Skrevet August 15, 2013 Rapporter Share Skrevet August 15, 2013 Stemmer at det er Lorinser LM5, men linken er feil ;) Var klar over det, var tenkt som en link til norsk forhandler!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 15, 2013 Rapporter Share Skrevet August 15, 2013 Var klar over det, var tenkt som en link til norsk forhandler!! Jeg tenkte jeg skulle si ifra hvis du tilfeldigvis hadde kopiert feil link, men istede for å skrive det blir du sinna når folk "retter" på "feilen"? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg