sindr Skrevet August 15, 2013 Rapporter Share Skrevet August 15, 2013 Hei! Bakrutevarmen er defekt i min BMW. Jeg har sjekket sikringen i bagasjerommet (40A), og den er i orden og det er spenning på den hele tiden. Det lyser på knappen i dasjen, men ingenting skjer. Jeg tenker at det må være et relé et sted etter sikringen som ikke aktiverer. Eventuelt et ledningsbrudd. Har noen tips til hvor jeg finner releet eller andre ting jeg bør sjekke? Mange takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 15, 2013 Rapporter Share Skrevet August 15, 2013 Er lettest og sjekke om det kommer strøm fram til bakruta. Kan være brudd i ledningspølsa mellom karosseri og bakluke. Det som er mest vanlig feil. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindr Skrevet August 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2013 Er lettest og sjekke om det kommer strøm fram til bakruta. Kan være brudd i ledningspølsa mellom karosseri og bakluke. Det som er mest vanlig feil. Takk for svar. Nå dreier dette seg om en E60, så denne bilen har ikke baklukeproblemet, da ruta er fast i sedanversjonen. Det er derfor jeg mistenker at noe annet er galt enn ledningen opp til ruta, da denne aldri har vært utsatt for bevegelse. Du vet ikke noe mer om hvordan systemet henger sammen på E60? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg