Gå til innhold

Sneket seg med på spionbilder av MB i VG

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Var det noen som så "spionbildene" av nye Mercedes A- og B-klassen i VG her forleden. Bildene var tatt i Oslo?

(Jeg tok ca 150 spionbilder av samme bilene + div andre Mercedeser for ca 1 1/2 måned siden, men de var ikke VG interessert i - men det er jo en annen sak).

La noen merke til den røde bilen i bakgrunnen på et av bildene?

Er ikke det et gammelt SAAB kustom-bygge fra svenske Leif Mellberg fra midten av 80-tallet? Mener å huske den bilen fra BILSPORT el.l som fulgte byggingen av den.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboKnut

La noen merke til den røde bilen i bakgrunnen på et av bildene?

Er ikke det et gammelt SAAB kustom-bygge fra svenske Leif Mellberg fra midten av 80-tallet? Mener å huske den bilen fra BILSPORT el.l som fulgte byggingen av den.

Den bilen er bygd av en fra oslo. Vant en pris på ett saab treff i trollhättan for noen år tilbake. Jeg husker ikke stort akkurat, men at den er norsk er jeg 100% sikker på.

'99 BMW 520iat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fluid

Den bilen er bygd av en fra oslo. Vant en pris på ett saab treff i trollhättan for noen år tilbake. Jeg husker ikke stort akkurat, men at den er norsk er jeg 100% sikker på.

sacustom.jpg

Norske skilter på den faktisk, har sett den ved to anledninger i Oslo, en gang i rundkjøringen på Bryn senter, den andre gangen på Autofilmessen. Trodde også at den var Svensk, men denne er nok så norsk som det går an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la også merke til saab'n ja..hehe.. den var på gatebil i sommer også den saab'n..

sendte en mail til VG og forklarte dem at bilfotografen dems tydeligvis ikke var så veldig flink med bil siden han ikke reagerte på saab'n ;P

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider