TurboKnut Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Var det noen som så "spionbildene" av nye Mercedes A- og B-klassen i VG her forleden. Bildene var tatt i Oslo? (Jeg tok ca 150 spionbilder av samme bilene + div andre Mercedeser for ca 1 1/2 måned siden, men de var ikke VG interessert i - men det er jo en annen sak). La noen merke til den røde bilen i bakgrunnen på et av bildene? Er ikke det et gammelt SAAB kustom-bygge fra svenske Leif Mellberg fra midten av 80-tallet? Mener å huske den bilen fra BILSPORT el.l som fulgte byggingen av den. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Jeg tenkte noe i duren av "....og ikke nok med det, der er jo...." når jeg så saaben snike seg over togskinnene i bakgrunnen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Originally posted by TurboKnut La noen merke til den røde bilen i bakgrunnen på et av bildene? Er ikke det et gammelt SAAB kustom-bygge fra svenske Leif Mellberg fra midten av 80-tallet? Mener å huske den bilen fra BILSPORT el.l som fulgte byggingen av den. Den bilen er bygd av en fra oslo. Vant en pris på ett saab treff i trollhättan for noen år tilbake. Jeg husker ikke stort akkurat, men at den er norsk er jeg 100% sikker på. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Originally posted by fluid Den bilen er bygd av en fra oslo. Vant en pris på ett saab treff i trollhättan for noen år tilbake. Jeg husker ikke stort akkurat, men at den er norsk er jeg 100% sikker på. Norske skilter på den faktisk, har sett den ved to anledninger i Oslo, en gang i rundkjøringen på Bryn senter, den andre gangen på Autofilmessen. Trodde også at den var Svensk, men denne er nok så norsk som det går an. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Jeg la også merke til saab'n ja..hehe.. den var på gatebil i sommer også den saab'n.. sendte en mail til VG og forklarte dem at bilfotografen dems tydeligvis ikke var så veldig flink med bil siden han ikke reagerte på saab'n ;P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Dette er en av to Saaber som ble bygget av Ekstrøm Bil i Oslo. Bredt omtalt i Bilsport, og godkjent av Biltilsynet! Mellberg var ikke involvert i disse bilene... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg