ghettocruiser Skrevet August 15, 2013 Rapporter Share Skrevet August 15, 2013 Bilen blir varm på tomgang? Kjølevifte slår ikke in i det hele tatt. har byttet tempføler til hjerne uten virkning. det jeg har gjort nu er å tjuvkobble kontakten til temfølern, Slik at viften går hele tiden. men vil jo gjerne at det skal virke som det skal. vanvittig irriterende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 15, 2013 Rapporter Share Skrevet August 15, 2013 Disse mercedesene har elektromagnetisk slurevifte om jeg husker riktig? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 16, 2013 Rapporter Share Skrevet August 16, 2013 Det sitter en termobryter montert på V. side av toppen i fremkant, prøv å legg en lask mellom stikkene i den, går vifta da trenger du ny termobryter. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hpmb Skrevet Januar 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2014 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2014 Her håper jeg inderlig du har postet feil, ellers så blir jeg bekymret :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hpmb Skrevet Januar 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2014 sorry, postet feil der ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg