Gå til innhold

Nerder

Ranger emnet

bing

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hehe, smart dem med utstilling av biler rick, men så er det dette med DATAnerder og biler da.... kommer de til å tenke "oi en rekke med blanke biler" "hmm. lurer på hvor mye det står på speedometret" eller om de kanskje har litt intresse? men som sagt, kan bli ganske fett.. blir jo noen tusen som slenger et øyekast på bilen din da :D

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

Hei hei.

2. Parkeringsplassen utenfor vikingskipet er helt jævlig. Grusete og ekkel og full i skitt og dritt som man ikke kan unngå å slepe med seg inn i bilen.

Tull a gitt!!

Hele parkeringa utenfor vikingskipet er da ASFALT!

Men ja. sikkert mye bedre for på Gardemoen! :) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bing

hehe, smart dem med utstilling av biler rick, men så er det dette med DATAnerder og biler da.... kommer de til å tenke "oi en rekke med blanke biler" "hmm. lurer på hvor mye det står på speedometret" eller om de kanskje har litt intresse? men som sagt, kan bli ganske fett.. blir jo noen tusen som slenger et øyekast på bilen din da :D

Hehe.. Jaja.. det er da verdt et forsøk, er det ikke? så skal jeg faenmeg dra med kjerra jeg.. :P hoho.. den kommer til å ta ALL faemn vøtt.. *Gliser*

Gardemoen hadde da vært bra, for da kunne vi årna drag også.. :P

Jeg mener da det var snakk om fornebu, og ikke Gardemoen, men det er vel egentlig et fett da.. vi får se.. regner egentlig med at det blir vikingskipet til påsken også.. det er lissom tege det.. vikingskipet... mister litt av sjarmen hvis det blir i en svær hangar.. :P

Ford Sierra 2.0CL '88

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

Hei hei.

Parkeringsplassen utenfor vikingskipet er helt jævlig. Grusete og ekkel og full i skitt og dritt som man ikke kan unngå å slepe med seg inn i bilen.

Derfor mener jeg at vi burde lage et CREW!!!! Da kan vi kanskje få ordnet oss parkering inne på asfalt området.

:D Eller hvis vi snakker med folka som arrangerer TG. Så kanskje vi kan få "stillet ut" bilene våre på asfalt parkeringen. Ettersom jeg nekter å parkere den stakkars hvite bilen min på grusen.

Bare en tanke. :rolleyes:

Det å parkere et anna sted er jo no problem da... spørsmålet er bare hvor vidt du gidder og gå litt lenger fra bilen til inngangen.

Originally posted by NoLimit

Tull a gitt!!

Hele parkeringa utenfor vikingskipet er da ASFALT!

Nope? Det området som er asfaltert brukes kun til av og pålasting av busser (og biler på avsluttningsdagen) Det er grusplassen sør(?) for selve parkingeringsplassen som brukes. Og der er det som regel sørpe og grus (og fort metti salt) under tg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem faen har snakka om gardemoen ?? hvor i hel**** skal man ha TG der oppe ?? ut ifra det jeg har hørt så står det vel mellom Vikingskipet og Varemessa på Lillestrøm !!!

Men Bilforumet.net rekke... bare å si ifra det..

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh.. er så mye frem & tilbake hvert år om hvor TG skal være, så.. er vel egentlig ikke no vits å bry segh før de kommer med et endelig svar.. :P men.. LilleGud & bing: da er vi basisen for Bilforumet.net rekka på TG da, så får alle andre som har lyst slenge seg på.. :P

Ford Sierra 2.0CL '88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bing

hadde vært morro om vi kunne inntatt "råne plassen" i byen å stått der når de lokale dukker opp.... "suprise"

Been there, done that.. halvparten av vinterdekka mine ligger fortsatt igjen i Hamar... i sorte fine striper rundt på råneplassen (som forøverig er litt plaget av purk som peser) og ut fra statoil'en tilbake mot råneplassen =].

Hadde en lokalkjent guide i bilen sist tg som viste meg rundt i hamar ;).

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Norsmurf

Heh.. er så mye frem & tilbake hvert år om hvor TG skal være, så.. er vel egentlig ikke no vits å bry segh før de kommer med et endelig svar.. :P men.. LilleGud & bing: da er vi basisen for Bilforumet.net rekka på TG da, så får alle andre som har lyst slenge seg på.. :P

hva om å heller bare spøøre folk med intresse for biler om å bli med? kjenner jeg personer som eier dette domenet/navnet så pirker å peller de på alt som har med navnet å gjøre så vi kan heller kalle det bilfrelste-gutter-som-også-liker-date-på-tg-raden.

om det vi ikke sitter på rekke å rad kan vi hvertfall møtes par ganger under tg ;) er jo halvt år til

1991 BMW 325I TOURING

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Nå er det ikke et halvt år lenger, bing, men under 3 uker..

kanskje vi skal tenke på å få årna no? møter? råning? ettellerannet? siden jeg fant igjen denne tråden, tenkte jeg at jeg kunne dra den opp igjen...

fred ut.

Ford Sierra 2.0CL '88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke dere stikke opp dit en tur da...så føler jeg meg ikke så ensom samme med de data-nerdene der oppe. Skal jobbe som lydteknikker der oppe, men har ikke filla-peilig på data and stuff! Min første gang på et LAN!

btw; dere vet at dere er nerder dere også....ikke data-nerder, men bil-nerder...bare så dere vet det liksom :D

Stay UnderGround

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja takk begge deler! :D jeg er data nerd OG bil nerd.. liker tilværelsen som nerd, det som så koselig..

tg blir det.. rad H2

1991 BMW 325I TOURING

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider