brani Skrevet September 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2013 (endret) 250-20V Turbo har elektronisk pumpe og krever litt mere arbeide. Selv om jeg bruker den elektroniske pumpa, eller om jeg vil bruke mekanisk pumpe? Kanskje best å sette inn 2,5l 10v turbo da? Hvis jeg skulle bytta motor, da tror jeg det ville vært lurt å bytta til 5-trinns manuell kasse ettersom jeg har 4-trinns. Må jeg bytte f.eks. mellomaksling og diff da? Og drivaksler? Endret September 1, 2013 av nicbra Siter Mercedes-Benz W124 200D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 2, 2013 Rapporter Share Skrevet September 2, 2013 Bruke mekanisk pumpe fra 602 er nok det letteste, men den har litt små pumpeelementer til å fore turbomotoren, så effekten kan nok bli litt lavere enn for orginalt Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conceptxd Skrevet Oktober 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Trodde eneste forskjellen var forsterka eksosventiler på turbomotorene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg