Gå til innhold

Nettbutikker til bilprodukter i Norge!!

Ranger emnet

Apehatten

Anbefalte innlegg

Er nok mye i det dere sier. Kan nok spare mye penger på å kjøpe i utlandet ut i fra det jeg forstår på dere. Er det noen som vet hvordan det er med pant på varer fra utlandet?

Jeg bestilte forsåvidt senkesett fra Delespesialisten, pluss noen lyspærer, men bremseklosser fra Skruvat på søndag. Selvom det ikke var så mye å spare på å bestille bremsedelene fra Skruvat, lå Delespesialisten litt over i pris ink. frakt. Men Delespesialisten hadde Teves klosser, Skruvat hadde et merke jeg ikke kjenner eller husker navnet på. Hadde det vært noe annet enn klosser hadde jeg nok revurdert å kjøpe ukjent merke... Hvordan er det med deg da Jägermeister; får du de samme merkene som ligger i de norske nettbutikkene? Samme kvalteten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selger deler av bra kvalitet - Bosch, TRW, ATE, Brembo, Ferodo, Febi, Lemforder, Sachs, Valeo, SKF, FAG, KYB, Boge, EBC, Gates, Contitech, Siemens-VDO og andre. Jeg prøver å unngå å selge deler av de billige merkene som du finner på Skruvat og andre butikker her. :)

Kan også skaffe OEM (originale) deler til Audi, Volkswagen, Skoda, Seat, BMW, Citroen, Peugeot, Renault, Ford, Hyundai, Jaguar, Kia, Land Rover, Lexus, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, SAAB, Volvo, Subaru og Toyota.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg bestilte av jægermeister i dag,er like eller billigere på de tingene eg har spurt han om.

Han fant 3 forskjelige MAP sensor alt fra orginal,bosch og siemens VDO.

Virker veldig profesjonel ut så eg kommer nok til og bestille mer fra han :-)

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider