Static Skrevet August 18, 2013 Rapporter Share Skrevet August 18, 2013 jeg har sett litt rundt på nettet, ang chip til min audi s4 (C4) 1993 avant, manuell. lest at det gir meg noen hk mer, og mindre drivstoff forbruk. noen som har noe erfaring med chip tuning? og evt ambefale meg noen spesielle chips jeg burte sjekke ut for bilen min ;)? jeg har en V8, om en chip gir meg mer hk og mindre forbruk er det vinn/vinn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet August 18, 2013 Rapporter Share Skrevet August 18, 2013 Audi S4 kom vel med 2.2 turbo motor, det er vel rekke 5? Men du har en V8? Byttet motor? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 18, 2013 Rapporter Share Skrevet August 18, 2013 Audi S4 kom vel med 2.2 turbo motor, det er vel rekke 5? Men du har en V8? Byttet motor? Ble levert med 2,2 turbo og 4,2 v8. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Static Skrevet August 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2013 Er orginal med 4,2l v8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 19, 2013 Rapporter Share Skrevet August 19, 2013 Er lite å hente med chip på sugemotor. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Static Skrevet August 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2013 Tenker mest på drivstoff forbruket, om det er mulig at den bruker litt mindre. Den bruker mye uansett er v8 vet det men bare optimalisere justeringene så den går like bra og bruker mindre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet August 20, 2013 Rapporter Share Skrevet August 20, 2013 Frisk temp sensor, nytt luftfilter, frisk LMM og lambdasonde hjelper nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg