Rubenevo Skrevet August 18, 2013 Rapporter Share Skrevet August 18, 2013 Hei! Hva er fordelene og ulempene ved å ha en Honda Civic som førstebil? hvilken årsgang burde man kjøpe? type motor? effekt? km. stand osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rubenevo Skrevet August 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2013 Hei!Hva er fordelene og ulempene ved å ha en Honda Civic som førstebil? hvilken årsgang burde man kjøpe? type motor? effekt? km. stand osv? Alle svar mottas med takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipconfig Skrevet September 5, 2013 Rapporter Share Skrevet September 5, 2013 Jeg har en 2004 mod med 1.6 motor. Motoren føles slapp. Hva skal du bruk bilen til? Er det rånekjøring osv så hadde jeg styrt unna. Selv bruker jeg den til til/fra kjøring barnehage og jobb. Ikke noe bil for andre typer kjøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coolface Skrevet September 6, 2013 Rapporter Share Skrevet September 6, 2013 Bilene med b16 motor er gøye å kjøre, veldig lette og spreke. Har kun sittet på med en så hvordan disse er å leve med vet jeg ikke. Men motoren kan jo også lett trimmes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg