MrCox Skrevet August 18, 2013 Rapporter Share Skrevet August 18, 2013 Har Caravellen en typisk plass der regnvann kommer inn?? Under mattene foran er det klissvått hver gang det regner mye. Ser ikke vann oppi mattene, men må sige inn en plass foran, under... Hvis noen har erfaring med slikt, er jeg glad for tips... Har prøvd og tette frontruten, men det hjalp ikke. Mvh Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ro-ma Skrevet August 22, 2013 Rapporter Share Skrevet August 22, 2013 Har ikke noe svar til deg.....,men tenkte å trøste deg med at du ikke er alene om dette problemet.he he Sliter med dette jeg også...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrCox Skrevet August 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2013 Det er jo litt trøst at jeg ikke er alene med dette problemet :) Men hadde vert fint og funnet ut hvor vannet kommer inn. Veldig irriterende ar det er alltid vått. Dugger lettere på vinduer osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet August 31, 2013 Rapporter Share Skrevet August 31, 2013 Samme problemet sporadisk, og har identifisert lekkasje 10-30 cm fra venstre hjørne oppe på frontruten... Vannet rant delvis ut i taktrekket ( ikke synlig fra undersiden, men dæven så synlig når jeg tok trekket ned ) og delvis innvendig i a-stolpedekselet, forbi sikringsboksen og ned i gulvmatten. Brukte våtromssilikon imellom pakningen og karrosseriet utvendig, fra midten av a-stolpene og opp langs hele taket og det så ut til å ha hjulpet litt iallefall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg