Gå til innhold

Ca pris på Passat?

Ranger emnet

Satanoperca

Anbefalte innlegg

Hei

skal selge en Passat 2000 1,8 bensin stv. climatronic (som fungerer bra), bilen er hel og grei litt rust i bakluke men ikke noe hull(kantrust), 8 hjul vinter på stål sommer på alu (sorte ca 4 år gamle uten kantsår) alle dekk går et år til.

sort metallic , ikke noe bulker ..noe mer jeg kommer på.. akkurat runda 300 000.

kjente feil ..abs lyser ...et ledningsbrudd i klossevarsler bruker ikke olje ..

hva tror dere om pris?? har kikka litt på Finn ser noen har litt fantasi priser...ser for meg mellom 15-20 000??? er jeg på jorde??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo veldig mye etter ha utstyr bilen har og tilstanden og stasjonsvogn får du vel litt mer for,eg trodde disse låg fra 20 000 - 35 000+

etter hvor mye som er feil du sier jo att ABS lyser,det kan være alt fra ein sensor til 300kr til styreenheten som er dyr.

Hadde du fiksa ABS tror eg du kunne tatt 25 000kr om bilen ser grei ut og du vasker/støvsuger den,men så er jo bruktbilmarkedet tøft om dagen og vist du vil bli kvitt bilen raskt er nok rundt 20 000kr greit den er jo gått 300 000km.

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyst til å skru er ikke helt der om dagen...ny bil står her og en annen som vi skal beholde er på vei inn i EU skjærsilden så tenkte å la den gå som den var...tenkte å gi den en vask og polering + innvendig vask og støvsuging ..det drar hvertfall ikke prisen ned.

Om andre har noen synspunkter gjerne...glemt å si at den har rails og har liggende både hunde gitter og rollo til den + at den har krok

Lenke til kommentar
Del på andre sider