Macgyver Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 hva må til for å drive denne helt ut ? Klarer Rockford Fosgate 1001BD det bra ? eller må eg ha 2 stk da ? Hva lyd kan eg forvente meg. Rumle bass eller slag og presis ? Noen som har denne kombinasjonene ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Hei.. Ingen av disse bd forsterkerne er en perfekt match til RFR 3112.. Den som virkelig er perfekt til den er Power 1051S.. Det er en 2 kanaler ... Jeg har en på lager som du kan få for 5699,- Den koster veil 12995,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet April 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Ny forsterker er uaktuelt. kun sub som er i tanke gangen. hva er forsjellen på power og punch forsterkerene ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Forskjellen på Power og Punch er at power er mye bedre og kraftigere bygd, og har bedre lyd... Ville heller sett at du så på de nye RF elementene.. Den nye Power Stage 2 DVC 2x4 ohm hadde nok vært heeeelt perfekt for deg, og bygg en portet kasse etter deres specs.. Fy faan, det hadde blitt rått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet April 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Noen som har begynt å selge disse nye da ? pris ? Noen andre subber som kunne vert med denne forsterkeren ? Planer om å bytte ut frontsette med focal 165. dette er drevet av en dynabel 4 kanaler. Noen subber som hadde spilt fint da ? Dvs, trykk og samtidig fint å høre på.? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg