Gå til innhold

Jasså er det kjiipt å være student?

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

Å, slapp av - Kamil ordner dette... han har nok erfaring med alternative inntektskilder ;)

 

Egentlig tror jeg de fleste studenter har det ganske bra, men det er jo de som hyler høyest og okkuperer hus som blir hørt ikke sant... Store bokstaver selger aviser, osv...

 

Men det er jammen mye rart å se også da, en jente på faget i vår var helt rasende fordi hun ikke fikk studielån om sommeren - hvordan skulle hun få rad tilsydenferie da, hæ? :rolleyes:

 

Som de fleste jobber jeg ved siden av - greit med litt penger og god erfaring å ha med seg videre.

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

argh ja, ble nesten sint når jeg så et eller annet program på tv om budsjettet til studenter i oslo eller no.. da hadde de satt av 1500 kr i måneden til fest og moro, og da hadde de dårlig med penger til mat....??!!! hva er det for no da?!! du må jo ikke bruke 1500 kr i måneden til fest og moro... skulle ønske jeg hadde 1500 kr i måneden etter husleie jeg... :rolleyes:

kjett å leve som student uten lån.. men kan ikke ta det nå, må jo ha bil-lån neste år ;)

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er student... og jeg kan ikke akkurat si at jeg har så altfor mye penger til overs etter at husleia (2800,-) er betalt.. får jo 6000,- hver måned i stipend/lån.. og du lever ikke akkurat som noen konge på ca.3000,- i måneden.. spesielt ikke når du har bil,og bruker bensin for kanskje 2000,- hver måned (ukependler)... da sitter du igjen med rundt en tusenlapp å bruke på annet,da....

påstår dere at det er MYE???

men,nå er det vel ikke meninga at studenter skal ha bil,sikkert...:rolleyes:

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SOM SAGT...jeg klager ikke, jeg har det forbanna godt :D

 

Så da joiner jeg, og ber dere studenter som sutrer, om å holde kjeft, og lære hvordan man håndterer større mengder penger som DETTER...ja...DETTER i fanget ditt hver måned ;) ;)

 

Og nei, jeg er ikke vegetarianer. Jeg spiser KUN pizza, bacon, løvbiff, ostesnitzel, pommes frites, toast og drekker masse juice,melk og brus.

 

Og ja...jeg er på byn og blir vimsete også :D

 

Og helt til slutt, jeg HAR bil (den søte Rollan min), og jeg betaler husleie. 2260,- pr mnd faktisk, hihi

 

Ja...også jobber jeg ikke. Så sløvt og behagelig atte :cool:

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asså jeg får mat og en seng å sove i. Pluss litt annet og da. Men bare ting jeg må ha for å overleve :D

 

Men har selv bare 30kr på navnet mitt.

Men fikk jeg stipend eller studie lån? Neeei

 

For høy inntekt meg i ræva!

Åssen mener de jeg skal få kjøpt en sportsbil for 30kr?! Jeg må jo komme meg til skolen for pokker!

 

Takk og lov for andre ressurser... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår