Marius Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=5547632 Dere studenter bare klager og klager over dårlig råd! Hadde dere brukt penger på husleie isteden for å drekka og røyke hasj og fly på Grünerløkka og henge på hippe kaffe barer hadde dere greid dere fint... Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 jeg kunne ikke blitt mer enig med deg marius!!! Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 D e så maaange follllk ifraaaa bodøøøø som e såååå urrrrbane at dem må på cafè 2 gonga i uka.... e bor no i oslo...... hahahahhahhh :D :D :D :D De som ikke forstår dette, så er dette ment som en spøk, ingen ting personlig!! :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Jøss!? Kamil Azhar er studentleder, og ikke gjengleder. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Skjønner ikke hva du babler om jeg marius :D Jeg har aldri hatt det så bra som jeg har det nå jeg! Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Originally posted by Audere-Est-Facere Skjønner ikke hva du babler om jeg marius :D Jeg har aldri hatt det så bra som jeg har det nå jeg! haha der ser du! Du teller ikke... Du ødelegger teorien min om studenter .. thihi ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Å, slapp av - Kamil ordner dette... han har nok erfaring med alternative inntektskilder ;) Egentlig tror jeg de fleste studenter har det ganske bra, men det er jo de som hyler høyest og okkuperer hus som blir hørt ikke sant... Store bokstaver selger aviser, osv... Men det er jammen mye rart å se også da, en jente på faget i vår var helt rasende fordi hun ikke fikk studielån om sommeren - hvordan skulle hun få rad tilsydenferie da, hæ? :rolleyes: Som de fleste jobber jeg ved siden av - greit med litt penger og god erfaring å ha med seg videre. Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 argh ja, ble nesten sint når jeg så et eller annet program på tv om budsjettet til studenter i oslo eller no.. da hadde de satt av 1500 kr i måneden til fest og moro, og da hadde de dårlig med penger til mat....??!!! hva er det for no da?!! du må jo ikke bruke 1500 kr i måneden til fest og moro... skulle ønske jeg hadde 1500 kr i måneden etter husleie jeg... :rolleyes: kjett å leve som student uten lån.. men kan ikke ta det nå, må jo ha bil-lån neste år ;) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Er ikke greit å studere når de skal bo midt i byen og gå på café hver dag hele sommeren... og selvsagt ikke jobbe ved siden av... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Satt av 1500 i mnd til fest & moro? På en mnd??? Det går jo på èn helg jo.... hva gjør man de neste 3 da ? :confused: student ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 jeg er student... og jeg kan ikke akkurat si at jeg har så altfor mye penger til overs etter at husleia (2800,-) er betalt.. får jo 6000,- hver måned i stipend/lån.. og du lever ikke akkurat som noen konge på ca.3000,- i måneden.. spesielt ikke når du har bil,og bruker bensin for kanskje 2000,- hver måned (ukependler)... da sitter du igjen med rundt en tusenlapp å bruke på annet,da.... påstår dere at det er MYE??? men,nå er det vel ikke meninga at studenter skal ha bil,sikkert...:rolleyes: Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 ingen av oss som har vondt av å jobbe litt da. kjør pizza eller no da. http://www.aetat.no slutt og klag...studenter er late å har det alt for godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 SOM SAGT...jeg klager ikke, jeg har det forbanna godt :D Så da joiner jeg, og ber dere studenter som sutrer, om å holde kjeft, og lære hvordan man håndterer større mengder penger som DETTER...ja...DETTER i fanget ditt hver måned ;) ;) Og nei, jeg er ikke vegetarianer. Jeg spiser KUN pizza, bacon, løvbiff, ostesnitzel, pommes frites, toast og drekker masse juice,melk og brus. Og ja...jeg er på byn og blir vimsete også :D Og helt til slutt, jeg HAR bil (den søte Rollan min), og jeg betaler husleie. 2260,- pr mnd faktisk, hihi Ja...også jobber jeg ikke. Så sløvt og behagelig atte :cool: Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Æsj, burde fått mer stipend, *mumle* Toyotaen er for dau, burde iaf fått såpass at jeg hadde råd til en RX7, minimum en MR2Turbo... *Sutre-sutre* Gidder ikke å jobbe, er så kjedli... :D Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Asså jeg får mat og en seng å sove i. Pluss litt annet og da. Men bare ting jeg må ha for å overleve :D Men har selv bare 30kr på navnet mitt. Men fikk jeg stipend eller studie lån? Neeei For høy inntekt meg i ræva! Åssen mener de jeg skal få kjøpt en sportsbil for 30kr?! Jeg må jo komme meg til skolen for pokker! Takk og lov for andre ressurser... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg