Gå til innhold

vw passat 1998 defekt comfort module

Ranger emnet

rondell 18

Anbefalte innlegg

hei har nettopp kjopt meg en vw passat, forst motte med nyere vw

som jeg mistenker at comfort modulen har tatt kveld, modulen ser helt og finn ut men e mye fukt i

lednigen fra boksen ser hell og finn ut, vet ikke om de eira under plasten?

e bare forevindu som gaar opp og ned, sentral lïaasen funnker ikke og

ingen innvendig lys eller el-justringa til speilan virker ikke

e det noe relle til den modulen

va paa hoggen her i byen og fant to brukt moduler men de passa jo selvfolige ikke over ends

takk for svar og tips

sett og les i haynes boka for se om 3 finn nokka nyttig

Endret av rondell 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vett ikke om det er noe rele men alle feilene så høres det ut som det er selve komfortmodulen som er gåen,må finne ein boks som har samme delenr om den skal passe rett i uten masse programering.

Men fuktigheten i dørken bør du følge med,sjekk om bilen drikker kjøleveske om varmeregisteret lekker pleier det og dugge på vinduet og lukte ei søt merkelig lukt når varmen kommer ut av varmeapparatregisteret kan også være lekasje i ein pakning i dør eller tett vanndrenerings hull.

Har du takluke så sjekk att den ikke lekker,eg vett ikke hvor dreneringshull er på passaten men vett att de ofte tetter seg på golf4 og skaper fuktighetsproblemmer.

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vett eg ikke det eg vett er att noen systemer som sentrallås blir styrt av jordingen og da er det konstant strøm,hvilken ledning har du målt er det den som går til vidusmotoren på førersiden så styrer denne mer enn bare vindusmotoren.

Her går sentrallås og vinduene og signaler til og fra comfort modulen.

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider