corsaduden Skrevet August 23, 2013 Rapporter Share Skrevet August 23, 2013 Kunne tenkt meg å lage meg et leketøy av en 75 mod Taunus, men den skal gjerne også kunne kjøres på vei. Er det en kombo som er mulig, eller blir det fort dyrt og/eller ulovlig? Tenker da 200+ hp, om mulig. Kanskje jeg kan hive i Cossy-motor eller no? :tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 23, 2013 Rapporter Share Skrevet August 23, 2013 Ta kontakt med ombyggingsgruppa på Risløkka Trafikkstasjon. Største effekt i disse var vel ca 100 org Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaduden Skrevet August 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2013 Maila Ford Norge før i dag - skal ikke de kunne svare på det samme? Sosa rundt med noe lignende før, da endte jeg opp med å måtte kontakte produsent. Men kan vel være greit å sende de en mail (men er vel ett fett hvilken trafikkstasjon jeg kontakter?). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet August 24, 2013 Rapporter Share Skrevet August 24, 2013 Er Ford som må gi deg papirer på hvilken motor du kan sette inn, ikl hvilken bremser osv som må brukes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg