kimar Skrevet August 25, 2013 Rapporter Share Skrevet August 25, 2013 Hei jeg har skrud en del på biler tidligere men det er en ting som jeg har aldri forstått meg på. Hvordan stramer og slaker en driv reimene? Får desvere ikke lagt med bilde fra 740 en min. Håper noen kan få forklart dette på en grei måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimar Skrevet August 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2013 Motoren er forresten 230f og bilen er 1990 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 25, 2013 Rapporter Share Skrevet August 25, 2013 Hvis jeg husker riktig så må du løsne på dynamoen og servopumpa for og få strammet dynamoreima of servoreima. De har to eller tre skruer hver som du bare løsner på, ikke skru de helt ut. Så må du ha noe litt stort du kan bryte på de med slik at du får strammet reima. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimar Skrevet August 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2013 Hvis jeg husker riktig så må du løsne på dynamoen og servopumpa for og få strammet dynamoreima of servoreima. De har to eller tre skruer hver som du bare løsner på, ikke skru de helt ut. Så må du ha noe litt stort du kan bryte på de med slik at du får strammet reima. Takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 25, 2013 Rapporter Share Skrevet August 25, 2013 Ikke stram for hardt, da tar du lagrene i dynamoen og servopumpa. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg