Gå til innhold

Bærearm/forstilings-sett til C5

Ranger emnet

xr4ti

Anbefalte innlegg

Må bytte ut flere deler i forstillingen og sitter å kikker på eBay etter slike komplette sett. Ser det er sett fra ca 1000 lappen og opp til 3-4000 kr. Ser noen reklamerer med forsterket sett, 2 års garanti, med bolter og uten bolter etc etc.

Er det noen som har erfaringer, er de billige bare søppel eller er det kun de dyre settene som er bra og som bør kjøpes.

Hvor lønner det seg å kjøpe fra, Tyskland, GB, USA, Polen??

Fint om noen kan dele info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestiller du fra Tyskland pleier det og være kvalitet,er også Tyske firma som har nettbutikk i Norge.

Reservedeler.co.no er ein av dem som eg vett om.

Eg har bestilt hos car-bock.de og ser de har sett til 250€ og det er kvalitets deler det eg har fått derfra,du kan også høre med Jægermeister her på forumet han bestiller fra Tysklan og har gode priser + han ordner MVA og tollklareringsgebyr.

Hos car-bock.de betaler du 20€ i frakt da er tollklareringsgebyret til posten inkludert men du må betale 25% MVA til staten.

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info rainman!

Ble forstillingsett herfra : SUSPENSION ARMS SET VW PASSAT 3B 3BG 3B2 3B3 +ESTATE 3B5 3B6 14PC KIT NEW | eBay

Etter det jeg fant ut så skal dette være et sett som kommer godt ut på tester opp mot de kjente merkene som Bilstein og Lemkfoder(eller å svarte det heter).

Ser ut til at det blir bremser fra car-bock.de.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider