745TiC Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Har vært på middag hos mine foreldre i dag. Kjørte hjemover og stoppet ved et kryss for og se om det kom noen biler. Plutselig hogger det til i cluchten, og jeg hopper litt fremover, traper ett par ganger på pedalen og den frir ut. Kjører rolig videre og skal gire igjen...NULL UTSLAG på clutchen, bilen var i gir og det gikk og kjøre så jeg kjører hjem(4km) uten clucth. Stopper hjemme og ser under så er utløsninssylinderen tatt kvelden, hele stemplet er skyti ut, samtidig liger alt på halv tolv inni der..(clutch huset) (Hadde 2 gråtende unger i bilen så stoppe og ringe til noen var ikke Utløsningssylinderen var nytt i fjor(volvo org del), sammen med nå en svidd clutch. Spørsmålet mitt er tror dere Volvo dekker utgiftene jeg får med denne reperasjonen? Det er en M90L girkasse med AP-racing trykkplate og lammeller. Eller dekker de ikke når det ikke er org deler?! Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tovik Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 ska ikkje sei nåkka sekkert, men har du sjøl montert d eller..? da kan di i såfall komme me at d e en feil under monteringa..di e slu sånn.. Siter 1993 Bmw 320i 24V Coupe --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156879 x1988/91 Mercedes 190d 2,5 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=54434 x 1991 Mercedes 190E 2.0 <- alt av deler selges x 1985 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 volvo vøtt..... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varjas Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 repaT Siter - Opel Astra '99 x Volvo 745GLE '87 x Opel Corsa 1.4i Joy x Volvo 760 Tic '83 x Volvo 740GL '85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg