MrErling Skrevet August 28, 2013 Rapporter Share Skrevet August 28, 2013 I min Civic 2010 modell er det uttak for usb, men den passer ikke til vanlig usb kontakt. Er det noen som har tips om hva jeg kan gjøre for å bruke en ordinær usb i bilen? På bildene ser du hvordan det er montert i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 28, 2013 Rapporter Share Skrevet August 28, 2013 Honda USB Cable Adapter for Honda Civic / Jazz / Fit / CR-V / Accord / CR-Z | eBay Overgangskabel, btw så holder det med en tråd. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrErling Skrevet August 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2013 jammen den ser jo ut til åvære perfekt. Takk for tipset! Men, jeg kom over denne overgangs usb kontakten hos Clas Ohlson USB-adaptersett | Clas Ohlson Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 29, 2013 Rapporter Share Skrevet August 29, 2013 Ser ikke ut som det du linker til vil passe da det bare er standard usb. Kan ikke helt skjønne poenget med og laget en egen utgang til usb som du tilegg må ha en egen overgang til. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrErling Skrevet August 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2013 (endret) nei helt enig. Jeg begriper ikke at Honda lager en USB port, som man må kjøpe en adapter for å bruke. Ubegripelig, hvis da ikke de japanske kunder bruker denne form for USB port. - men det er bare ren gjetting fra min side; opelduude. eBay selger har tatt kontakt på mitt spørsmål om dele nummer. Hans adapter har dele nummer: TFO-003 Mens til min Civic er dele nummer: TF0-610 selger tror, vet ikke, om det passer. Jeg tror det, og vil gi ham ett bud. For øvrig er det kun ett stikk (Jack?) på AUX porten (ref. bildet). Jeg tipper at det kan tas ut lyd fra hodetelefon porten på mobilen, som er jackplugg. Men må bruke en slags Jack plugg (adapter) på AUX porten Har du noe tips om hvor jeg kan finne en adapter til AUX med? Uansett, takk for tips. Endret August 29, 2013 av MrHonda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 29, 2013 Rapporter Share Skrevet August 29, 2013 Aux porten er vel såvidt jeg vet beregnet som et lydinngang så du kan spille musikken du har på mobilen din for eksempel rett på bilanlegget. Du kan jo sjekke om din honda forhandler kan skaffe denne kabelen til en ok pris. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrErling Skrevet August 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2013 Kr. 1 600,- (sekstenhundre) for kabel hos Honda De er gale!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrErling Skrevet September 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2013 Ja da er det gjort. Synes det er ok å legge ut hva resultatet ble av min forespørsel på hjelp dere andre i forumet. Mener det er uhøflig å ikke si hvordan det gikk. Spesielt når man har fått hjelp, som her fra oppelduude Jeg kjøpte USB adapter kabel og AUX kabel Jeg legger ved linker, slik at andre også kan bli hjulpet. Honda USB Cable Adapter for Honda Civic / Jazz / Fit / CR-V / Accord / CR-Z | eBay 3.5mm jack to 3.5 mm jack AUX Audio in Connector Cable Lead Car for iPod MP3 | eBay Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg