Sverre E Olsen Skrevet September 1, 2013 Rapporter Share Skrevet September 1, 2013 (endret) Da hadde eg fått solgt passaten min etter et år med problemer. Første inntrykke av bilen er utroligt, en herlig bil! Mye kjekt utstyr, bilen er svart med lyst interiør. Kjøpt hoss bavaria bryne der dem tok service på bilen før levering, der dem skiftett både skiver og klosser framme og bak. I dag skall den få en skilig nedvask før boning, i går fikk eg tatt over interiøret. Endret September 1, 2013 av Sverre E Olsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 1, 2013 Rapporter Share Skrevet September 1, 2013 Gratulerer med god bil, du kommer nok til å bli fornøyd :) (det er ihvertfall jeg) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet September 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2013 Gratulerer med god bil, du kommer nok til å bli fornøyd :) (det er ihvertfall jeg) Ja har ikkje en ting og kommentere på den :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupRnova Skrevet September 2, 2013 Rapporter Share Skrevet September 2, 2013 Gratulerer med flott bil :) Har du noen planer for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet September 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2013 Gratulerer med flott bil :)Har du noen planer for den? Takk takk, har ikke kommet så godt inn i tenkeboksen enda, ska sote vinduene bak i løpet av den neste uka, chipan til 143 hk vurderes, må barre finne ut litt mer om det, nye felger når det går mot våren, led lys i tåkelyktene, kansje noen nye hovedlykter? Kom gjerne med forslag om ting som kan gjerast, har ikkje planer om og senke den :-) Kommer til å modifisere litt smått med den når eg får litt mer tid, har akk fått en liten så bilen er ikke første prioritet lengre :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet September 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2013 Tenkte litt på disse: 2X H11 CREE Q5 5W LED Car Fog Light Bulbs Ford Mondeo MK3 MK4 | eBay Noen som har prøvd lignende? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 3, 2013 Rapporter Share Skrevet September 3, 2013 Jepp, jeg prøvde noen sånne på forrige bilen. Virket greit i førsten. Så ble de så varme at de begynte å blinke og etter kort tid sluttet de å virke. Koblet også opp en i testbenken, og det luktet svidd elektronikk etter kort tid. Men så klart, kan jo være forskjell fra den tid til nå tid. Kan være bedre kvalitet nå, enn da jeg prøvde de Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet September 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2013 Jepp, jeg prøvde noen sånne på forrige bilen. Virket greit i førsten. Så ble de så varme at de begynte å blinke og etter kort tid sluttet de å virke. Koblet også opp en i testbenken, og det luktet svidd elektronikk etter kort tid. Men så klart, kan jo være forskjell fra den tid til nå tid. Kan være bedre kvalitet nå, enn da jeg prøvde de Såpass, har du funnet noen ledd pærer som faktisk va brukbare da?:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 3, 2013 Rapporter Share Skrevet September 3, 2013 De mest stabile LED pærene jeg har hatt, iallefall til de Hx sokkel typene er de helt enkle uten elektronikk. Altså de som gir feil melding. Mange av de LED pærene på ebay som er laget i Kina bruker billige komponenter, som blir fort veldig varme. Så de no error, canbus pærene blir veldig varme. Men de som jeg har best erfaring med, iallefall på holdbarheten er de typene her: 2X New Pure White Car H3 3528 SMD 28 LED Head Light Headlight Bulb Lamp L45 W22 | eBay Helt enkle, med små LED. Og heller ingen "no error" elektronikk som blir varm. Så om du vil ha noe kraftigere LED pærer ville jeg kanskje kjøpt de fra en norsk butikk, som har god erfaring med de. At de kan garantere at de virker Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupRnova Skrevet September 3, 2013 Rapporter Share Skrevet September 3, 2013 Mk3 har ikke pæresjekk. Trenger dermed ikke canbus pærer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet September 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2013 Tusen takk for svar :-) jeg har varsel for de forskjellige lysepærene i min..? :-) Bestilte de du linka til :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupRnova Skrevet September 4, 2013 Rapporter Share Skrevet September 4, 2013 Åh? Hva i all værdn. Min '05 Ghia har ikke det hvertfall :p rimelig godt utstyrt med bla xenonlys Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet September 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2013 Skall se nærmere på det i morgen men fikk varsel på nærlyse ihvertfall(ikke xenon) Hva som er forskjellen på ventilerte seter, er det varmluft i setene?:P(har både kulde og varme i setene) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 4, 2013 Rapporter Share Skrevet September 4, 2013 Er det GhiaX? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet September 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2013 Usikker. Står bare Ghia på bakdørene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg