Gå til innhold

Da hadde eg fått meg ny bil, Ford Mondeo 2.0 tdci Ghia kombicupe 2006

Sverre E Olsen

Anbefalte innlegg

Da hadde eg fått solgt passaten min etter et år med problemer. Første inntrykke av bilen er utroligt, en herlig bil! Mye kjekt utstyr, bilen er svart med lyst interiør. Kjøpt hoss bavaria bryne der dem tok service på bilen før levering, der dem skiftett både skiver og klosser framme og bak. I dag skall den få en skilig nedvask før boning, i går fikk eg tatt over interiøret.

post-79321-13804855263551_thumb.jpg

post-79321-13804855264621_thumb.jpg

post-79321-1380485526467_thumb.jpg

Endret av Sverre E Olsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott bil :)

Har du noen planer for den?

Takk takk, har ikke kommet så godt inn i tenkeboksen enda, ska sote vinduene bak i løpet av den neste uka, chipan til 143 hk vurderes, må barre finne ut litt mer om det, nye felger når det går mot våren, led lys i tåkelyktene, kansje noen nye hovedlykter? Kom gjerne med forslag om ting som kan gjerast, har ikkje planer om og senke den :-)

Kommer til å modifisere litt smått med den når eg får litt mer tid, har akk fått en liten så bilen er ikke første prioritet lengre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg prøvde noen sånne på forrige bilen. Virket greit i førsten. Så ble de så varme at de begynte å blinke og etter kort tid sluttet de å virke.

Koblet også opp en i testbenken, og det luktet svidd elektronikk etter kort tid.

Men så klart, kan jo være forskjell fra den tid til nå tid. Kan være bedre kvalitet nå, enn da jeg prøvde de

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg prøvde noen sånne på forrige bilen. Virket greit i førsten. Så ble de så varme at de begynte å blinke og etter kort tid sluttet de å virke.

Koblet også opp en i testbenken, og det luktet svidd elektronikk etter kort tid.

Men så klart, kan jo være forskjell fra den tid til nå tid. Kan være bedre kvalitet nå, enn da jeg prøvde de

Såpass, har du funnet noen ledd pærer som faktisk va brukbare da?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mest stabile LED pærene jeg har hatt, iallefall til de Hx sokkel typene er de helt enkle uten elektronikk. Altså de som gir feil melding.

Mange av de LED pærene på ebay som er laget i Kina bruker billige komponenter, som blir fort veldig varme. Så de no error, canbus pærene blir veldig varme.

Men de som jeg har best erfaring med, iallefall på holdbarheten er de typene her:

2X New Pure White Car H3 3528 SMD 28 LED Head Light Headlight Bulb Lamp L45 W22 | eBay

Helt enkle, med små LED. Og heller ingen "no error" elektronikk som blir varm.

Så om du vil ha noe kraftigere LED pærer ville jeg kanskje kjøpt de fra en norsk butikk, som har god erfaring med de. At de kan garantere at de virker

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider