svenni83 Skrevet September 4, 2013 Rapporter Share Skrevet September 4, 2013 Etter jeg hadde brukt en tilhenger en dag, slutta baklyset + bremselys og virke på høyre side. Har skifta pærer og sikring. (selv og disse da var i orden) Prøvde og bytte om på venstre og høyre. Men virket ikke som om det var mulig uansett :D Så da står jeg å klør meg i hodet. Regner med at dette skjedde pga tilhengeren hadde noe feilkombling eller noe. Er det noe jeg ikke har sjekket? eller er det noen som har løsning på problemet? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenni83 Skrevet September 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2013 Ingen som vet noe? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 5, 2013 Rapporter Share Skrevet September 5, 2013 Ingen varsellampe for defekt lys? Du skriver ikke hvilken Passat du har, har vært produert i 40 år ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg