Gå til innhold

Prosjekt

Ranger emnet


banybakke

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat fått ferdig verkstedet mitt så nå må jeg starte opp med no spennende der. Planen var å kjøpe en Nissan Sunny GTI/R motor og putte ned i en Golf 2. Grunnen til at jeg har lyst til og prøve dette er at det er mulighet for å hente masse power ut av motoren 400 hk eller mer og få det til og holde. Er det noen her som har noen meninger om et sånt prosjekt vil jeg gjerne høre,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by banybakke

>Det må da være mye billigere å starte med en motor som er bygd for turbo

 

billigere enn å prøve å sette i en motor som ikke nødvendigvis treffer på et eneste motorfeste, som må ha bortimot alt fabrikert?

 

drivlinjen f.eks, får du en 020 kasse på en sunny motor?

 

eller en sunny kasse ut i spindlene?

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke la mannen få prøve seg på prosjektet sitt istedet for å sitte å bue han ut og si at det der ikke lar seg gjøre? Dere kan jo prøve noe nytt.. F.eks. å komme med konstruktiv kritikk.. Ikke bare prøve å ta fra han alt mot..

 

Lykke til banybakke :)

1994 VW Golf TDK

2000 Yamaha Dragstar 1100

x 2006 Bombardier Outlander 800

x 2006 Bombardier Rally

x 1982 "Chewy" Corolla DX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KingCamel

Hvorfor ikke la mannen få prøve seg på prosjektet sitt istedet for å sitte å bue han ut og si at det der ikke lar seg gjøre? Dere kan jo prøve noe nytt.. F.eks. å komme med konstruktiv kritikk.. Ikke bare prøve å ta fra han alt mot..

 

Lykke til banybakke :)

 

 

Jeg skrev ikke noe "drittslenging" langtt ifra, da ble det misforstått....all CRD til de som prøver å gå andre veier:D

 

ALLTID hat sannsen for det selv......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Er det noen her som har noen meninger om et sånt prosjekt vil jeg gjerne høre,"

 

 

han spurte om våre meninger, og det fikk han.

 

ingenting er umulig her i verden, x og y faktoren er penger og tid.

 

det virker bare litt mer fornuftig å bruke pengene og tiden på å bygge en bulletproof vw 16vT, som også burde klare tilsvarende effektuttak.

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En VW 20v turbo motor er det andre som har hatt i golf 2 før så det skal ikke vere det største problemet å få til. den er det 150 hk i normalt, så med førsteskrittet videre har du mellom 190 og 200 hk. Alt i alt kan du få ca.330hk eller noe sant.

Jeg skal love deg den drar godt i en liten golf..

Vi har samme motoren på i en octavia og den veier 1500 kg, og den drar godt da og.....

 

 

LYKKE TIL

01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV

Ford Focus WRC (RC)

----------------------------------------

X 90mod Golf II Sport

X 90mod Ford Transit (Russebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår