TKarlsen Skrevet September 6, 2013 Rapporter Share Skrevet September 6, 2013 (endret) Styling blå siliconslange 4mm vakuum - 3Skruer.no Som teksten sier: Forbedre lydkvaliteten.Kjappere motorrespons. Økt effekt. Stabiliser tomgang og oppstart på motoren. Økt lysstyrke. Forbedret drivstofføkonomi. Noen som kan fortelle meg litt om dette settet? Hva er det egentlig? Er det bare tykkere GND kabler man kan bruke i bilen? Endret September 6, 2013 av TKarlsen Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 6, 2013 Rapporter Share Skrevet September 6, 2013 "Lureri" vil eg kalle det. Ser ut til ett sett som gir ekstra jordingsforbindelse mellom batteri, motor og chassis, klart det vil hjelpe på noen få biler, men dette lager du selv ganske fort. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2013 Ja, er jo liksom ikke så vanskelig å skrelle av isolasjonen på en kabel og sette på en kabelsko. Var jo heller ikke så tykke kabler, 10, 16mm² ca? Da er det vel heller bedre å dra på med 35-50mm² Kanskje jeg skal sette på en 50mm² kabel mellom dynamo og batteriet :P Da får jeg kanskje 100hk mer :P Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg