firelude Skrevet September 7, 2013 Rapporter Share Skrevet September 7, 2013 Hei folkens ! Jeg skal kjøpe min første lakksprøyte , skal lakkere på bil og en gammel gravemaskin . Skal legge grunning , lakk og klarlakk og da er det vel slik at det er ulike dyser for grunning/lakk etc etc ..? Jeg vil kjøpe et kjent merke med lett tilgjengelig deler og eventuellt muligheter for å utvide en startpakke. Målebeger/staver etc etc hvor kjøpes det ? Hva kan jeg få for ca 4000; kr ? Må jeg åpne pengebok ennå mer....:uhhmmwhat?: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 8, 2013 Rapporter Share Skrevet September 8, 2013 Det er bare og sjekke hos dine nærmeste lakkforhandlere, dei selger sprøyter som passer til dei produktene dei selger Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet September 16, 2013 Rapporter Share Skrevet September 16, 2013 Etter du har kjøpt lakksprøyte BØR DU KJØPE VASKETYNNER!! spiller ikke noen rolle om du kjøper sprøyte til 1 million om du ikke rengjør den perfekt og demonterer hele sprøyta å vasker den grundig. Ja, det er ulike dyse størrelser, men hvilke som er anbefalt bør du lese i teknisk datablad på det produktet du skal bruke. Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SonCiv Skrevet November 11, 2013 Rapporter Share Skrevet November 11, 2013 Du behøver ikke å bruke mer enn 15-2000 kr. Det kommer mer ann på dysa du velger. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg