santa_cru Skrevet September 8, 2013 Rapporter Share Skrevet September 8, 2013 Hei folkens! Har en astra g som har vært i mitt eie over en lengre periode! Men har aldri fått lys i henger når jeg har koblet den til, etter en liten feilsøking igår fant jeg en kobling som ikke var koblet til! Men problemet er at jeg finner ingen steder den passer! Noen tips til hvor den kan/skal kobles til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santa_cru Skrevet September 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2013 her er bilde av kontakten som kommer fra koblingen til "tilhenger" som jeg ikke finner noen naturlig kontakt til. [ATTACH]40400[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 8, 2013 Rapporter Share Skrevet September 8, 2013 Kan det være at a) du har ett ledningsnett som ikke passer bilen din eller b) Det mangler en del av ledningsnettet til tilhenger som skal gå framover? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg