Gå til innhold

Min førstebil, Audi A6 1,8T 2002 mod

Ranger emnet

Pripster

Anbefalte innlegg

Hei, ville bare starte mitt medlemskap her på bilforumet.no ved å dele min førstebil.

Ganske stolt og fornøyd ved kjøpet av min Audi, vurderte å vente å se om jeg fant en quattro men fant ut at forhjuls funker veldig fint som førstebil og til jeg blir vant til en motor med 150hk istede for en 1,6L 100hk. Ingen store problemer annet enn en treig vindusheis som lyser og motorlampe som lyser, fikk den diagnotisert for et par uker siden og fikk vite at det ikke var noe spesiellt alvorlig, og ettersom jeg ikke merker noe redusert motorkraft så bekymrer jeg meg ikke så alt for mye, skal kjøpe nye O-ringer å få byttet disse da jeg fikk vite at det var det som kunne foresake at motorlampa slo ut.

Men da motorlampen slo ut nå her om dagen pånytt så har jeg en kompis med diagnose verktøy og vi skal få sjekket ut pånytt bare for å forsikere at det ikke er noe nytt og mer alvorlig.

Håper på å få noe nye felger til bilen, ikke at de som står på er noe spesielt galt med, eller gammel, men jeg vil ha en viss "pimp"-faktor på bilen. Alle tips og triks om bilen tar jeg imot med åpne armer, evt link til felger som du tenker kan passe til bilen, blir 16" felger ettersom jeg har hørt 18" rett og slett gir dårligere kjøre-egenskaper på vinter pga stivere og hardere.

Jeg er ikke noe ekspert på bil, men er åpen for å lære.

Legger ved bilde av bilen :

[ATTACH]40413[/ATTACH]

For større bilde: imgur: the simple image sharer

Ikke tenk for harry om meg pga terningene, egentlig bare en rein spøk.

post-79476-13804855268623_thumb.jpg

Endret av Pripster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvilke dekk dim du skal ha på de 18" det, men vanlige 225 eller 235 kan bli dårlig på vinterføre ja.

Men du har vel sommervær oppi nord å vel? Ikke vinter hele året? "Må" jo ha noen pimp felger på sommeren :) 19" ser bra ut på bilen

137380871356619100_resized.jpg

Edit: Hva slags feilmeldinger fikk du inn på bilen da?

Endret av TKarlsen

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider