Gå til innhold

Olje

Ranger emnet


mono

Anbefalte innlegg

Originally posted by B.T.i

 

noen andre ting enn montering/demontering som skiller?

 

Kun få uorginale har "tilbakeslagsventil" eller noe sånt. Forhinderer at all oljen renner ut av filteret når motoren ikke går. Ventilen gjør at motoren for trykk/smøring fortere ved kaldstart

 

Det er lett å høre, ventilløfterene klapprer ved start med uorginalt filter

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

 

Kun få uorginale har "tilbakeslagsventil" eller noe sånt. Forhinderer at all oljen renner ut av filteret når motoren ikke går. Ventilen gjør at motoren for trykk/smøring fortere ved kaldstart

 

Det er lett å høre, ventilløfterene klapprer ved start med uorginalt filter

 

Ok, det med løfterne har jeg faktisk merket! Thanx

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår