fagerdal94 Skrevet September 11, 2013 Rapporter Share Skrevet September 11, 2013 Kjøpte meg 4 nye sommerdekk til sommeren, og merket at det begynte og riste i rattet, og i hele bilen. Regnet med jeg hadde fått kast i felgene (225/30-20) og skulle ta av felgen for og se om eg så noe. Oppdager da at hele innersiden på dekket er helt gåent. Buler alle veier, både inn og ut, stort sett hele veien rundt. En plass har den bult ut ett stykke, så dekket er helt slitt her. og andre småplasser er det normalt, og en plass er det bulket 1cm inn, som om du tar en hammer og slår i en blekplate. Hva kommer dette av? produksjonsfeil? Har ikke vært neddi noen hull i veien eller no, har passet på og ta det med ro over ujevn vei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carpart Skrevet September 12, 2013 Rapporter Share Skrevet September 12, 2013 Høres ut som billig kina dekk du har satt på der, bindings stoffet er ikke bygd opp like godt der som kvalitets merker. Siter Utrolige Billig deler :) http://carparts.no/?aid=657 Opel Motorsport medlemmer har 25 % rabatt VACN 20% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 12, 2013 Rapporter Share Skrevet September 12, 2013 Hvilket merke er det på dekkene? ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fagerdal94 Skrevet September 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2013 Er vell noen billigdekk ja! Dekkene heter Achilles ATR Sport! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 13, 2013 Rapporter Share Skrevet September 13, 2013 Achilles ATR Sport tyre Failure Hi, Just thought i would pop on here and give everyone a headsup I brought 2 rear 245/30R20 Achilles ATR Sport tyres 4 months ago and they have both failed. One had two massive bubbles in the inner sidewall, the other sidewall completly gave way with a 30 cm tear. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg