Marius Skrevet September 14, 2013 Rapporter Share Skrevet September 14, 2013 Vi blei i dag hacket av en gruppe muslimske fundamentalister. De benyttet seg av en feil i Vbulletin. Vbulletin er programvaren til forumet. Vi har kjørt de siste patcher og gjort noen ekstra forandringer slik at det ikke skal kunne skje igjen. Men du veit jo aldri! Det er ikke mistanke om noen passord på avveie. Men hvis du føler deg usikker kan du forandre passordet ditt her. For de som ikke fikk sett hvordan siden så ut så var det slik. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet September 14, 2013 Rapporter Share Skrevet September 14, 2013 ja jeg både så det og hørte noe av det de sa.............? Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet September 14, 2013 Rapporter Share Skrevet September 14, 2013 Har det skjedd på ny siden den fortsatt kommer opp på forsiden? Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2013 Ser normalt ut her? Gudsjelov. Hva med dere andre? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet September 14, 2013 Rapporter Share Skrevet September 14, 2013 (endret) Når eg trykker på "bilforumet" oppe i venstre rett over forum linken kommer eg på den hacke siden som var tidligere,samme skjer når eg trykke på forum knappen. Endret September 14, 2013 av rainman Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet September 15, 2013 Rapporter Share Skrevet September 15, 2013 alt virker "normalt" fra her..... Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet September 15, 2013 Rapporter Share Skrevet September 15, 2013 Eg får den siden opp når eg trykker på hjem,forum og bilforumet logoen men ikke på nye innlegg og lenkekatalog,kan det være noe med mine innstilinger? Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 15, 2013 Rapporter Share Skrevet September 15, 2013 Prøv å trykk på F5 og last siden på nytt. Kan være at den henter opp gammel side for å spare på nedlastninga Her virker alt perfekt igjen Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet September 15, 2013 Rapporter Share Skrevet September 15, 2013 Nei får opp samme dritten selv om eg laster inn siden på nytt,har også slettet alle log`ene på Internett Explorer skal bruke Google Chrome og se om det forsvinner. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet September 15, 2013 Rapporter Share Skrevet September 15, 2013 Eg får det ikke om eg logger ut av min konto men med ein gang eg logger meg på så kommer det opp,det er likt på GC og IE. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 15, 2013 Rapporter Share Skrevet September 15, 2013 Har fungert helt fint her, Opera og Firefox. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet September 15, 2013 Rapporter Share Skrevet September 15, 2013 Eg måtte endre forum utsende inne på innstilingene for og få det vekk,eg hadde byttet til ein annen stil. Nå virker det fint men om noen andre får problemet tilbakestill forum stil :-) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg