Håkon A Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 noen som vet? fortell gjerne antall FD og FC hver for seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 det går en i larvik.. og hører rykter om en sandefjordskar som skal ta inn en om ikke lenge... Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Gammel tråd, men er det noen som har noen tall på dette nå?? Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
450hk Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Veit at jeg skal kjøpe en fd til Feb-Mars:) Gleder meg! Fy F**n det skal bli digg:cocain: :cocain: :cocain: Siter Life Is Hard And Then U Die;) Thats Life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 det står vel 4stk i garasjen/verkstedet vårt. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
450hk Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 4 Stk hva da? Fd elr Fc... Siter Life Is Hard And Then U Die;) Thats Life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Originally posted by 450hk 4 Stk hva da? Fd elr Fc... fd Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
450hk Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 4 stk Fd Wooowwtf? Bilder?? Siter Life Is Hard And Then U Die;) Thats Life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 her er er: her er en av de andre og det er vel bare de jeg har bilder av nå sånn i farten. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
450hk Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Nice! Er det CT sitt verksted? Jantore sin er jo bare helt rå! Siter Life Is Hard And Then U Die;) Thats Life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Originally posted by 450hk Nice! Er det CT sitt verksted? Jantore sin er jo bare helt rå! nej. det er det ikke. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
450hk Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Er det et verksted noe du vil reklamere for? Eller er det hemmeligingenskalvitehvor?:D :D Siter Life Is Hard And Then U Die;) Thats Life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenf Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Her i Trondheim går det vel en del: Minst 4 stk FD, pluss en FD som simtech har på gang++ - Strandveien Auto har en rød - "Carpointbilen" Rød. - En blå R type (Eier har også en skyline) - Enda en blå R type, til salgs hos Thaulow Minst 7-8 FC. - En grå turbo II - En rød som har hatt brann - En rød med cosworthvinge - En grå, tilsalgs, ta kontakt med simtech - En svart, under motorbytte, se simtech.no - Rørleggerns røde turbo II - +++ En FB jeg vet om, hvit med original dekor Min egen SA, som for en gang skyld er i drift! Det går vel også minst 2 RX8, en forhandlerbil (rød) og en privat (svart). I tilegg har vi vel Simtechs RX2, 323 med 12A, en Lotus super seven med 13B samt en original RX2 som ingen har sett, men alle har hørt om! (Står i garasje 99,9% av året) Under oppbygging er det også en 929 med 13B, et par biler kommer fra Japan snart, og vi blir bare flere og flere! Dette er biler jeg vet hører til i Trondheimstraktene, det er vel en del rundt omkring i fylket vi ikke vet om. Jeg nevner ikke navn, eierne vet hvem de er:) Dette er de bilene som er på veien, det står jo en del "delebiler" rundt omkring i traktene også! Siter 83 RX7 12A Turbo 89 Ford F-250 XLT Lariat x80 RX7 13B x82 929 HT Coupe x89 929 2.2i GLX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Originally posted by Mortenf Her i Trondheim går det vel en del: Minst 4 stk FD, pluss en FD som simtech har på gang++ - Strandveien Auto har en rød - "Carpointbilen" Rød. - En blå R type (Eier har også en skyline) - Enda en blå R type, til salgs hos Thaulow Minst 7-8 FC. - En grå turbo II - En rød som har hatt brann - En rød med cosworthvinge - En grå, tilsalgs, ta kontakt med simtech - En svart, under motorbytte, se simtech.no - Rørleggerns røde turbo II - +++ En FB jeg vet om, hvit med original dekor Min egen SA, som for en gang skyld er i drift! Det går vel også minst 2 RX8, en forhandlerbil (rød) og en privat (svart). I tilegg har vi vel Simtechs RX2, 323 med 12A, en Lotus super seven med 13B samt en original RX2 som ingen har sett, men alle har hørt om! (Står i garasje 99,9% av året) Under oppbygging er det også en 929 med 13B, et par biler kommer fra Japan snart, og vi blir bare flere og flere! Dette er biler jeg vet hører til i Trondheimstraktene, det er vel en del rundt omkring i fylket vi ikke vet om. Jeg nevner ikke navn, eierne vet hvem de er:) Dette er de bilene som er på veien, det står jo en del "delebiler" rundt omkring i traktene også! Det kommer visst enda en Rx7 til trondheim rundt jul også :D Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
450hk Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Noe info om den nye som kommer?:D :D Siter Life Is Hard And Then U Die;) Thats Life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg