heljo Skrevet September 17, 2013 Rapporter Share Skrevet September 17, 2013 I dag kom det ein hylelyd i bilen, mondeo 2002 mod, 2,0 tddi, når eg køyrer i sving. Rekna med det var lite servoolje,skulle peile den, og fann då ut at servoen skummar over på behaldaren. Nokon som veit kva som feilar den då? Virkar som noko produserar luft i olja, er det noko vanlege problem med dette, servopumpe f.eks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 17, 2013 Rapporter Share Skrevet September 17, 2013 Prøv å fyll olje du, lite olje vil gjøre at det som er der skummer, og løsninga kan være så enkel. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet September 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2013 kan det skumme så mykje at det renn ut av behaldaren? kjem ut med loket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet September 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2013 nytt problem! kjente på servopumpa, og fann ut at lageret luggar. skaffa ei brukt pumpe, og skrudde av den gamle. då kom det kjølevæske ut bak servopumpa, og då er det vel vasspumpa som er defekt? lageret i servopumpa virkar heilt ok no når den er tatt av. er det nokon som veit om det no er nok å bytte vasspumpe, og levere innatt servopumpa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 19, 2013 Rapporter Share Skrevet September 19, 2013 Hørtes veldig rart ut, men er du sikker på at servopumpa ikke er vannavkjølt for ellers så skal ikke kjølevæska ha noe med servopumpa og gjøre. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet September 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2013 nei, servopumpa er ikkje vasskjølt. Servopumpa her reimhjul, kjem reim frå kam. akslingen går gjennom servopumpa, og på baksida er det innvendig splines som tydelegvis driv vasspumpa. Trur det er slik på tddi og tdci motoren, etter det eg har klart å finne ut. Men nokon som har fasiten på kor mykje eg bør byte ut her?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Bytta servopumpe, servoolje og vasspumpe i dag, og problemet er løyst. Virkar som vasspumpa tok livet av servopumpa, har nok leke litt kjølevæske ein månad tippar eg, for eg har kjent lukta av kjølevatn framme i motorrom, men ikkje sett noko lekkasje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg