Hawkon Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by EscortCossie BRAHHHH!!!!! og det kommer fra en som kjører matboks! :D :D :D Svenskene kan ihvertfall bare gå og legge seg ;) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 virkelig en driftsikker bil den intergralen.. huff.. men stilig og fint design... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Synes personlig Escort Cossien er en hel del penere og "tøffere" enn Sunny'en (som ser rett og slett for billig ut i mine øyne) men nå har jeg alltid vært en fan av det å eie "unike" biler og her ville Sunnyen scoret høyt... Men jeg ville naturligvis valgt Toyota Celica GT4 eller Integrale av de fire konkurrentene som er nevnt i tråden, men har null erfaring med den italienske rallybilen... Men spesiell og ikke minst rask er den! Og når ble ikke antall HK per liter interessant lesning?? Dette er ofte et viktig fakta som ofte kommer tydelig frem ved "Engine of the Year" kåringer... Er lite overraskende at Honda og BMW har sopet med seg det meste av disse prisene de siste femten årene ettersom de er kjent (spesielt Honda med sitt VTEC system) for å dra utrolige mengder HK ut av motoren... (Mazda scoret høyt i år med sin nye motor fra RX8'en) Nå skal det jo sies at i denne diskusjonen er det snakk om turbomatede biler, og derfor faller dette diskusjonspunktet litt i grus (ettersom turbobiler kan jo trimmes til en mengde mer HK ved mindre upgrades/justering av trykk)... Anyways, tilbake til topic... Å diskutere hva som er BEST er alltid håpløst... Det er avhengig av tonnevis av faktorer, og hva som er viktigst for en er noe helt annet hos en annen... Men det er vel ikke for ingenting av f.eks. Integrale og Escort Cossiene har hatt så utrolig stor "following" og blitt nærmeste legender... Dette er utrolig fine kjøremaskiner som er skapt for rally... GTI-R'en er nok litt "overshadowed" av sin storebror Skyline og søster 200SX... My two cents... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggE Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by S-2000 Og når ble ikke antall HK per liter interessant lesning?? Dette er ofte et viktig fakta som ofte kommer tydelig frem ved "Engine of the Year" kåringer... Er lite overraskende at Honda og BMW har sopet med seg det meste av disse prisene de siste femten årene ettersom de er kjent (spesielt Honda med sitt VTEC system) for å dra utrolige mengder HK ut av motoren... (Mazda scoret høyt i år med sin nye motor fra RX8'en) Nå skal det jo sies at i denne diskusjonen er det snakk om turbomatede biler, og derfor faller dette diskusjonspunktet litt i grus (ettersom turbobiler kan jo trimmes til en mengde mer HK ved mindre upgrades/justering av trykk)... Off-topic alert; Nissan's VG30(?) 3 liter har vel vunnet engine of the year 9 ganger med ikke så alt for store mellomrom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by EscortCossie Hvor mye har Sunny vunnet sammenlignet med Escort Cosworth? Mens du er inne på dette.. noen som har en liste over Fabrikks seiere og fører seiere oppigjennom årene? tenker da mest på nyere tid... med biler som tiller i denne klassen som tråden 'handler' om. Grupe A og WRC. Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Bare lurer... Hva er egentlig effekt og akselerasjonstallene for disse to bilene? (cossie, gti-r) Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.