TurboCG Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Stod på Statoil i ski i går, etter et par minutter kommer det inn en hvit Evo 6 med blått neonlys under :). Hadde med kamera så jeg fikk filmet den, men vet ikke helt hvordan man legger ut bilder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 nei nei.. må ikke bruke sånne neon tull på deilige biler som evo 6! Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet Oktober 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 pssst.... det ekke en evo VI men en IV om jeg ikke tar helt feil...!! Han er fra Askim ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Originally posted by marius pssst.... det ekke en evo VI men en IV om jeg ikke tar helt feil...!! Han er fra Askim ;) Synes det ser ut som en vanlig Lancer med mye plast jeg... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet Oktober 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Originally posted by marius pssst.... det ekke en evo VI men en IV om jeg ikke tar helt feil...!! Han er fra Askim ;) Meget mulig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Originally posted by famir Synes det ser ut som en vanlig Lancer med mye plast jeg... jeg veit det er en evo... :) det er folk på forumet som kjenner han her.. vent å se Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Originally posted by marius jeg veit det er en evo... :) det er folk på forumet som kjenner han her.. vent å se Ok ok, Lancere er ikke min sterkeste side. ;) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Hvis ikke jeg tar helt feil er det gamle bilen til Tom Erik Myren En kverulant og verdensmester av STORE dimensjoner ! En ikke pent kjørt bil........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 evofire ja, gamlebilen til "evoman". Er det berre brødgjøker som kjøper denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Originally posted by ottar evofire ja, gamlebilen til "evoman". Er det berre brødgjøker som kjøper denne bilen? Rart ikke han er her å skaper kvalme ? Han hadde mye finne innleg han i sine glansdager på Cosworth.no forumet!... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Fordi om dere vet hvem han er, , så synes jeg ikke det passer seg med naven her på forumet jeg. Skriv gjerne hvor han kommer ifra, men spar oss for navn da!? Husk at det ikke er så kult om det går andre veien og noen ganger.. just my 2 cents Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 han som kjøpte bilen, trur på alt han har blitt fortalt av evoman. og er like påståelig.. :) Evo er jo kul bil, men ikke med neon lys, og tsw venom felger!! Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Oktober 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 Fulle menn har oxo rett tilsein mening.Bilen er kul den men kutt ut neon, håper bare at jeg kjølrer fra han. NBIlen veier 1200kg og har ca 300hk min veier og har ca 330hk snaert 380hk Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet Oktober 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 Originally posted by marius jeg veit det er en evo... :) det er folk på forumet som kjenner han her.. vent å se Det er faktisk den eneste Evo IV i norge siden den er registrert som motorhistorisk kjøretøy. Jeg kjenner han ikke men jeg har sittet på med han og pratet litt med han. Han er opprinnelig fra askim men bor i oslo og er OFTE ute å kjører mellom askim->oslo Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg