Siriuz66 Skrevet September 19, 2013 Rapporter Share Skrevet September 19, 2013 Hei kjøpt golf 5, 2004 mod. ønske å kjøpe meg noen stilfulle felger til sommeren men Hvilken størrelse på felg, evnt profil passer på golf 5. bredde på dekk? Tusen takk for eventuelle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 19, 2013 Rapporter Share Skrevet September 19, 2013 Pris? Senka bil? Vil du ha komfor i bilen? De mest stilfulle felgene du kan få til bilen er vel de originale? Selv liker jeg de GTI felgene som kom på Golf 5 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siriuz66 Skrevet September 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2013 under 12000,- ønske å ha grei bil, ikke senka no.. ønske å ha den i orginal høyde.. men kan jo være at eg har på senkesett.. 18"??? passelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg