Alx89 Skrevet September 22, 2013 Rapporter Share Skrevet September 22, 2013 Hei, har en Audi TT 1999 APX 1.8T Quattro Da jeg kjøpte bilen hadde den stått i en garasje i over1år, det var en del elektriske feil og mangler på bilen. Ting begynner nå å komme på stell men sliter enda med styringen. Det viste seg at det hadde hoppet en servo slange av under bilen så bilen var helt tom for servo olje, noe som den må ha vært i over lengre tid. Etterfylte oljen å var klar for å lufte systemet. Da jeg starter bilen så vrir ratte seg med max sving til venstre å er rimelig tung å få over på høyre side, har tvingt ratte fram å tilbake i håp om å få luftet systemet. Det kommer bobler i resoaret men jeg lufter litt å litt for å ikke overbelaste noe som helst. Hva kan være gale? om servo systemet har stått tørt over lengre tid. Det er litt lyder ifra servopumpa men regner med det er pga lite smørning. Hva kan jeg gjøre?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg