Gå til innhold

Streaming av musikk fra Andriod til SD-kortplass stereo

Ranger emnet

OUrke

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen som har prøvd, eller vet om det er mulig å koble telefonen opp mot stereo med SD-kortplass?

Tenker i retningen "Eye-Fi", eller et slags SD-kort jeg kan koble telefonen opp mot, gjennom Bluetooth eller WiFi.

Har lite erfaring utenom bruk av FM-sender. Men nå er jeg lei av ledningene som blir liggende å slenge!

Er veldig taknemmelig for alle fornuftige svar som noen kan komme med!

Har foresten en Audi A4 2007mod, med Navi Pluss, hvis det er til noen nytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Takk for svar TK! Jeg tenkte meg noe annet, kanskje noe enklere enn å bytte hele klossen. Er kanskje ikke noe som skal være enkelt i en nyere bil. Finnes det en slags bluetooth mottaker man kan koble på lydkabelen som går fra CD-Veksleren som står i hanskerommet? Har så godt som null erfaring med å modde nyere (egentlig alle slags) biler :) Har selvfølgelig prøvd å søke på google, da uten noe hell med de søkene jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Cossie! Løsningen med å montere en AUX kabel, forenkler hele greia en hel del. Ønsket mitt var i hovedsak å slippe den oppkoblingen når man setter seg inn i bilen hver dag, men hvis det betyr at jeg må kjøpe eget BT "Adapter", for så å skal greie å montere det rett, bør jeg nok gå for AUX :)

Skal vel være mulig å få lagt opp kabelen skjult opp til evt. midtkonsolen, slik at det blir fint. Takk igjen! Fin nettside med mye duppedingser det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider